הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חובבי המגה מיליונס, שימו לב: מחיר הכרטיס עולה - וכך גם הסיכויים לזכייה
החל מאפריל 2025, מחיר ההשתתפות במשחק ההימורים יעלה ב-3 דולרים - במה שפקידי הלוטו מבטיחים שיהיה "משחק חדש ומשופר"

מחיר כרטיס מגה מיליונס יותר ממכפיל את עצמו, אך משחק הלוטו המשוחק ב-45 מדינות בארצות הברית מבטיח שהמחיר הגבוה יותר מגיע עם סיכויים טובים יותר לזכות.

החל מאפריל 2025, מחיר הכרטיס יעלה ל-5 דולר, במקום העלות כיום של 2 דולים. העלייה במחיר תביא ל"משחק חדש ומשופר" הכולל סיכויים משופרים לזכייה ופרסים גדולים יותר, הודיעו פקידי הלוטו ביום שני.

זו הפעם השנייה שמחיר הכרטיס עולה ב-22 שנות ההיסטוריה של מגה מיליונס: ב-2017, המחיר קפץ מדולר אחד ל-2 דולר - אותו מחיר של כרטיס פאוורבול. זה גם הזמן שבו מגה מיליונס אימץ את הפורמט הנוכחי שלו של בחירת שישה מספרים בסך הכל משתי קבוצות שונות - וכאשר כל המספרים תואמים, כולל כדור המגה הזהוב, השחקן זוכה בפרס הגדול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סכום כרטיס המגה מיליונס עולה - וכך גם סיכויי הזכייה | צילום: AP

 

מאז השינויים הללו, הפרס הגדול חצה את רף המיליארד דולר שש פעמים, כולל לאחרונה ב-2023, כאשר כרטיס ששבר שיא של 1.6 מיליארד דולר זכה בפלורידה. במרץ האחרון, תושב ניו ג'רזי זכה ב-1.3 מיליארד דולר. ראוי לציין כי מתוך 10 הפרסים הגדולים ביותר של הלוטו, שלושה התרחשו השנה.

מגה מיליונס אמרה שהעלאת מחיר הכרטיס תגרום לפרסים גדולים יותר בהתחלה, וכן לפרסים גדולים שיגדלו מהר יותר. בנוסף, לא יהיו "פרסי איזון", מה שאומר שכל כרטיס זוכה יהיה שווה יותר מעלות הכרטיס של 5 דולר.

פרטים נוספים על המשחק המשופר יתפרסמו בחודשים הקרובים.

"אנו צופים יותר פרסים גדולים של מיליארד דולר מאי פעם, מה שאומר יצירת יותר מיליארדרים והרבה יותר מיליונרים ככל שהפרסים הגדולים יגדלו, בנוסף המשחק הזה ימשיך את המורשת החשובה של תמיכה במטרות נעלות בכל מקום בו משחקים מגה מיליונס", אמר ג'ושוע ג'ונסטון, מנהל בכיר בקונסורציום מגה מיליונס, בהודעה לעיתונות.

מגה מיליונס זמין למשחק ב-45 מדינות בנוסף לוושינגטון הבירה ואיי הבתולה של ארה"ב. ההגרלות מתקיימות בימי שלישי ושישי בלילה בשעה 23:00 זמן החוף המזרחי.

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE