הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארה"ב הטילה סנקציות על ארגוני צדקה מזויפים של חמאס
ביום השנה לטבח שמחת תורה, משרד האוצר האמריקאי הכריז על סנקציות נגד ארגונים שסייעו בהזרמת כספים לארגון הטרור וכמה אינדיבידואלים מעורבים

ארצות הברית הטילה ביום שני סנקציות על רשת גיוס כספים בינלאומית של חמאס, והאשימה אותה במילוי תפקיד קריטי בגיוס כספים עבור ארגון הטרור, זאת בפעולה המציינת את יום השנה הראשון לטבח ב-7 באוקטובר.

משרד האוצר האמריקאי אמר בהודעה כי הטיל סנקציות על שלושה אנשים ועל מה שכינה "עמותת צדקה מזויפת" שהאשים כתומכים פיננסיים בינלאומיים בולטים של חמאס, וכן על בנק אל-אנתאג בעזה שלדבריו נשלט על ידי ארגון הטרור.

כמו כן, הסנקציות הוטלו על תומך ותיק של חמאס, אזרח תימני המתגורר בטורקיה, ועל תשעה מעסקיו, אמר משרד האוצר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"בעוד אנו מציינים שנה מאז מתקפת הטרור האכזרית של חמאס, משרד האוצר ימשיך ללא הרף לפגוע ביכולת של חמאס ושל השולחים האיראניים ומערערי יציבות אחרים לממן את פעולותיהם ולבצע מעשי אלימות נוספים", אמרה שרת האוצר ג'נט ילן בהודעה לעיתונות.

"משרד האוצר ישתמש בכל הכלים הזמינים לנו כדי להחזיק את חמאס ואת מאפשריו אחראים, כולל אלה המנסים לנצל את המצב כדי להבטיח מקורות הכנסה נוספים".

ההודעה נמשכה: "חמאס ניצל את הסבל בעזה כדי לגייס כספים באמצעות עמותות צדקה מזויפות וחזית הטוענות בשקר לסייע לאזרחים בעזה", כתב המשרד והוסיף כי נכון לתחילת השנה, הארגון עשוי היה לקבל עד 10 מיליון דולר בחודש באמצעות תרומות כאלה. משרד האוצר אמר כי חמאס רואה באירופה מקור מפתח לגיוס כספים.

הפעולה ביום שני יועדה נגד חבר חמאס המבוסס באיטליה שמשרד האוצר אמר כי הקים את עמותת הצדקה המזויפת של הסולידריות עם העם הפלסטיני, שהואשמה בסיוע במימון הזרוע הצבאית של חמאס.

כמו כן, הסנקציות הוטלו על נציג בכיר של חמאס בגרמניה ועל נציג חמאס האחראי על פעילות הארגון באוסטריה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE