הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
3% מתלמידי התיכון האמריקאיים מזדהים כטרנסג'נדרים
שיעורים גבוהים של עצבות, הטרדה וניסיונות התאבדות בקרב נערים ונערות טרנסג'נדרים ובקרב נערים ונערות שמעלים שאלות לגבי מגדרם

לפי סקר לאומי ראשון מסוגו שפורסם על ידי המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) בארצות הברית, כ-3.3% מתלמידי התיכון מזהים עצמם כטרנסג'נדרים, ועוד 2.2% מתלבטים בזהות המגדרית שלהם.

הסקר, שנערך ב-2023, מצא כי בני נוער טרנסג'נדרים ומתלבטים במגדר דיווחו על שיעורים גבוהים במיוחד של בריונות בבית הספר, עצבות מתמשכת ומחשבות והתנהגויות אובדניות. כרבע מהתלמידים הטרנסג'נדרים דיווחו על ניסיון התאבדות בשנה האחרונה, לעומת 11% מהבנות הסיסג'נדריות ו-5% מהבנים הסיסג'נדרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


24 מדינות העבירו חוקים המגבילים שימוש בשירותים, השתתפות בספורט או גישה לטיפולים רפואיים לילדים טרנסג'נדרים מתחת לגיל 18

 

הנתונים נאספו במסגרת מערכת מעקב התנהגויות סיכון של בני נוער של ה-CDC, סקר של יותר מ-20,000 תלמידי תיכון שנערך בבתי ספר ציבוריים ופרטיים ברחבי המדינה מדי שנתיים. סקר 2023 היה הראשון ששאל בני נוער בכל בתי הספר אם הם מזדהים כטרנסג'נדרים.

קבוצה קטנה זו של צעירים משכה תשומת לב פוליטית גדולה ולעתים קרובות קשה ברחבי המדינה. נתוני הסקר נאספו במהלך שנת שיא של חקיקה הקשורה לנושאים טרנסג'נדרים, כאשר כ-24 מדינות העבירו חוקים המגבילים שימוש בשירותים, השתתפות בספורט או גישה לטיפולים רפואיים לילדים טרנסג'נדרים מתחת לגיל 18.

בסקר ה-CDC, תלמידים טרנסג'נדרים ומתלבטים במגדר דיווחו על תחושות גרועות יותר אפילו מבנות סיסג'נדריות, שמשכו תשומת לב לאומית למשבר בבריאות הנפש בקרב צעירים. כ-70% מהתלמידים הטרנסג'נדרים והמתלבטים דיווחו על תחושת עצבות או חוסר תקווה מתמשכת למשך יותר משבועיים בשנה האחרונה, לעומת 50% מהבנות הסיסג'נדריות ו-26% מהבנים הסיסג'נדרים.

תלמידים טרנסג'נדרים היו גם בעלי סבירות גבוהה יותר לחוות בריונות ובידוד בבית הספר. רק 37% מתלמידים אלה דיווחו על תחושת קרבה לאחרים בבית הספר, לעומת 62% מהבנים וכמחצית מהבנות. הם היו גם בעלי סבירות גבוהה פי חמישה לדווח על מגורים לא יציבים בחודש האחרון.

אומדנים קודמים של מספר בני הנוער הטרנסג'נדרים בארצות הברית היו נמוכים משמעותית מ-3.3%. לא ברור עד כמה הבדלים אלה נובעים מפערים בנתונים בעבר או בגלל עליות מתמשכות באוכלוסיית הצעירים המזדהים כטרנסג'נדרים.

מחקר שפורסם בספטמבר על ידי פרויקט טרבור, ארגון ללא מטרות רווח למניעת התאבדויות בקרב להט"ב, מצא כי בני נוער טרנסג'נדרים ולא בינאריים במדינות שהעבירו חוקים המגבילים את זכויותיהם דיווחו על יותר ניסיונות התאבדות מאשר אלה במדינות שלא העבירו חוקים כאלה.

החוקרים מדגישים את החשיבות של יצירת סביבות בית ספר בטוחות ותומכות עבור בני נוער פגיעים אלה, כדי לשפר את בריאותם הנפשית ולהפחית מחשבות והתנהגויות אובדניות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE