הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בזמן שפאף דדי מנסה להשתחרר בערבות – חבריו המפורסמים במירוץ למחוק כל קשר אליו
הניסיון השלישי של שון 'דידי' קומבס לשכנע את השופט שהוא לא יברח והשתיקה של רבים מהסלבריטאים שהיו חבריו הקרובים ביותר – מדגישים שהפרשה הזו תרעיד את הוליווד

עורכי הדין של שון 'דידי' קומבס, המוכר כראפר פאף דדי, הגיש בפעם השלישית בקשה לשחרור בערבות – אחרי ששתי המבקשות הקודמות נדחו על ידי השופט במחוז הדרומי של ניו יורק.

צוותו של קומבס מבקש את שחרורו המיידי בתנאי ערבות מתאימים, בטענה לראיות בלתי מספיקות למעצר וטעויות משפטיות לכאורה בהחלטת בית המשפט.

זאת כחודש אחרי שמוזיקאי בן ה-54 ומייסד חברת Bad Boy Records נעצר בגין האשמות חמורות מאוד הקשורות לסחיטה, סחר במין, סרסור לזנות ועוד – כאשר שורה של סלבריטאים מעורבים בדרך כזו או אחרת.

התובעים חששו שקומבס יאיים על עדים ויפריע למקרה אם ישוחרר מהכלא; הם גם רמזו עשוי לברוח מהמדינה, זאת בהתחשב בעושרו ובגישה שלו למטוסים פרטיים.

כוכב ההיפ-הופ היה מוכן לשלם עד 50 מיליון דולר כערבות, והציע את אחוזתו בשווי 48 מיליון דולר במיאמי וכן את ביתה של אמו כערבות נוספת. הוא אף אמר שהוא מוכן לענוד מכשיר מעקב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שון 'דידי' קומבס | צילום: Getty Images

 

כוכבי הוליווד מנסים למחוק כל קשר לפאף דדי

בזמן שפרשת המין החמורה נמצאת על הקצה ומאיימת על מאות סלבריטאים המקורבים לקומבס ולקחו חלק במסיבות שלו, אותם חברים מפורסמים נמצאים במירוץ "לנקות את המדיה החברתית שלהם" מכל קשר עם פאף דדי.

בעוד טוני באזבי – עורך הדין המייצג יותר מ-100 מאשימים המעלים טענות נגד קומבס – מתכונן להגיש תביעות על תקיפה מינית, טען עורך הדין כי "אין לו ספק" שידוענים מנסים "להתרחק" מהזמר.

"אין לי ספק שיש אנשים כרגע שיודעים שהם היו מעורבים בזה איכשהו – שעכשיו מנקים את המדיה החברתית שלהם, שמחפשים בארכיון, שמוחקים את ההודעות שלהם, כנראה מוחקים תמונות ומנסים להתרחק מזה", אמר באזבי.

"ואנחנו יודעים מי הם, או שנגלה מי הם", הוסיף. "זה לא משהו שהולך לקרות בן לילה, אבל אני חושב שאנחנו רק בקצה הקרחון כאן".

חברים מפורסמים של קומבס לכאורה מגיעים להסדרים עם קורבנות מחוץ לבית המשפט כדי להבטיח שהם לא יוזכרו בתביעות הקרבות, לפי באזבי. לעורך הדין מטקסס יש תוכניות בהכנה לתבוע כמה ידוענים שלכאורה עזרו למוזיקאי לחפות על התעללויות מיניות שהתרחשו במסיבות שלו.

"אם השתתפת באחת המסיבות האלה, או ידעת מה עומד לקרות – כלומר, ידעת שסם מסוים נכנס למשקאות וגורם לאנשים להיות מנוצלים, והיית שם בחדר, השתתפת או צפית בזה קורה ולא אמרת כלום או שעזרת לחפות על זה – לדעתי, יש לך בעיה", אמר באזבי.  

כמה ידוענים כבר הגיעו להסדר, הוא טען.

 

איור של קומבס בבית המשפט | צילום: AP 

 

"בכל מקרה בודד, במיוחד במקרים כאלה, אנחנו אוספים את הנתונים שלנו, אוספים את הראיות שלנו, עושים את הבדיקה הנאותה שלנו, מבלים זמן עם הקורבן, ואז, כי זה לטובת הקורבן, אנחנו מנסים לפתור את העניינים האלה בלי להגיש תביעה ציבורית, ואנחנו כבר עשינו את זה", הסביר באזבי.

"עשינו את זה עם קומץ אנשים, שרבים מהם שמעתם עליהם בעבר, ואנחנו נמשיך לעשות את זה".

באזבי מייצג 120 קורבנות, חלקם היו קטינים בזמן ההתעללות המינית הנטענת. הקורבן הצעיר ביותר היה בן 9, עם מאשים נטען נוסף בן 15.

באזבי טען שההתעללות הנטענת החלה כבר ב-1991, עם אירועים מדווחים שהתרחשו עד 2024.

הצוות המשפטי של קומבס הכחיש את הטענות שהועלו על ידי באזבי בהצהרה שניתנה ל'פוקס ניוז':

"כפי שהדגיש הצוות המשפטי של מר קומבס, הוא אינו יכול להתייחס לכל טענה חסרת בסיס במה שהפך לקרקס תקשורתי פרוע. יחד עם זאת, מר קומבס מכחיש בתוקף ובאופן קטגורי כשקריות ומכפישות כל טענה שהוא התעלל מינית במישהו, כולל קטינים. הוא מצפה להוכיח את חפותו ולטהר את שמו בבית המשפט, שם האמת תיקבע על סמך ראיות, ולא על סמך ספקולציות".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE