הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ניפר לופז פותחת את הלב על הגירושים מבן אפלק: "זה מרגיש בודד, מפחיד ומייאש"
הזמרת בת ה-55 סיפרה על החודשים "העצובים" שעברו עליה מאז שהיא והשחקן בן ה-52 נפרדו באפריל, עד בקשת הגירושין שהוגשה לפני כחודשיים

ג'ניפר לופז תפסה את הכותרות בחודשים האחרונים אבל לא מסיבות טובות – זה התחיל בשמועות על משבר ביחסים עם בעלה בן אפלק, המשיך עם ביטול סיבוב ההופעות שלה, והסתיים הגשת בקשת הגירושין ביום השנה השני לנישואים שלהם.

ביום רביעי האחרון, הזמרת בת ה-55 סיפרה על מצב הרוח של בקיץ האחרון כאשר טסה לחו"ל כדי לסדר את הבלאגן בראש.

"אמרתי לעצמי: 'אני צריכה ללכת ולהיות לבד. אני רוצה להוכיח לעצמי שאני יכולה לעשות את זה'", סיפרה לופז. "כן, זה קשה בטירוף" אמרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"זה מרגיש בודד, לא מוכר, מפחיד. זה מרגיש עצוב. זה מרגיש מייאש. אבל כשאתה יושב בתוך הרגשות האלה ואומר, 'הדברים האלה לא יהרגו אותי', זה כמו למעשה להגיד: 'אני מסוגלת לחוש שמחה ואושר לגברי בעצמי'", אמרה לופז, שבילתה חלק גדול מהקיץ שלה בנפרד מאפלק, בן 52, לפני שסיימה רשמית את נישואיהם.

לופז ציינה את ה-26 באפריל 2024 כתאריך הפרידה של בני הזוג לשעבר כשהגישה בקשת גירושין בלוס אנג'לס ב-20 באוגוסט.

"להיות במערכת יחסים לא מגדיר אותי. אני לא יכולה לחפש אושר באנשים אחרים", הוסיפה לופז. "חייב להיות לי אושר בתוך עצמי. פעם הייתי אומרת שאני אדם מאושר, אבל עדיין חיפשתי משהו שמישהו אחר ימלא, וזה פשוט כמו, 'לא, אני בסדר גמור בעצמי'".

לופז ואפלק, שנישאו ביולי 2022, נראים כשומרים על יחסים ידידותיים גם אחרי הגשת בקשת הגירושין של לופז באוגוסט. בני הזוג לשעבר נפגשו לארוחת צהריים ידידותית בלוס אנג'לס ב-14 בספטמבר עם התאומים בני ה-16 של לופז, מקס ואמה, וילדיו של אפלק סרפינה, בת 15, וסמואל, בן 12.

לופז חולקת את התאומים שלה עם בעלה לשעבר מארק אנתוני, בעוד שזוכה האוסקר חולק את סרפינה, סמואל וויולט, בת 18, עם אשתו לשעבר השחקנית ג'ניפר גרנר.

 

 

היא גם הוסיפה שהיא "נרגשת" להיות לבד. "כל מה שעשיתי ב-25, 30 השנים האחרונות, להיות במצבים מאתגרים שונים, מה אני יכולה לעשות כשזה רק אני לבד... מה אם אני פשוט חופשייה?" היא שאלה.

לופז הכירה בכך שהיא "רומנטיקנית" ש"אוהבת להיות בזוגיות ורוצה להזדקן עם מישהו". עם זאת, היא אמרה: "אנחנו חושבים לעצמנו: 'אני חייבת את זה כדי להיות שלמה ומאושרת.' ואת לא".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE