הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: סלע שהושלך דרך חלון הרכב הקדמי הרג נהגת
משטרת קליפורניה ציינה כי זהו המקרה השלישי מסוג זה שהם חוקרים. שני המקרים האחרים אירעו בליל ה-6 באוקטובר, אם כי לא דווח על פציעות חמורות

טרגדיה בעמק אנטילופ: סרינה רודריגז, מעצבת קוסמטיקה שאפתנית בת 25, נהרגה כאשר אבן הושלכה דרך השמשה הקדמית של מכוניתה בזמן שנהגה בכביש 138. האירוע התרחש ביום שלישי מעט אחרי חצות, מזרחית לכביש 18.

חברה של סרינה, פרנקו מרטינז, שנסע לצידה במכונית, סיפר לרשויות כי הם נסעו מערבה כשלפתע הושלכה אבן דרך השמשה הקדמית. סרינה מתה במקום. הרשויות סרקו את האזור אך לא מצאו חשודים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סרינה מתה במקום. הרשויות סרקו את האזור אך לא מצאו חשודים

 

משטרת קליפורניה ציינה כי זהו המקרה השלישי מסוג זה שהם חוקרים. שני המקרים האחרים אירעו בליל ה-6 באוקטובר, אם כי לא דווח על פציעות חמורות.

החוקרים אינם בטוחים אם האבנים מושלכות על ידי מישהו על הקרקע או מרכב חולף, אך הם מבקשים מהנהגים להיזהר בצומת העמוס הזה שאין בו תאורת רחוב.

מרטינז תיאר את הרגע הטרגי: "זה הגיע משום מקום". הוא ניסה לתפוס את ההגה כדי לשלוט ברכב, אך לא היה מספיק זמן. הרכב התרסק וסרינה נהרגה מיד. "כשהאבן עברה דרך השמשה הקדמית, היא חסמה את נתיב האוויר שלה. כל החזית הייתה בלתי מזוהה. מוות במקום," הוסיף מרטינז.

משפחתה של סרינה, המוצפת בצער, מבקשת עזרה בקבורתה. הם פתחו חשבון GoFundMe כדי לעזור בעלויות ההלוויה.

הרשויות מבקשות מכל מי שיש לו מידע ליצור קשר עם משטרת קליפורניה במספר 323-259-3200.

זהו מקרה טרגי המדגיש את הסכנות הבלתי צפויות שנהגים עלולים להיתקל בהן בכביש, ומעלה שאלות לגבי בטיחות בכבישים ואכיפת החוק באזורים מסוימים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE