הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשידור חי מהוריקן מילטון: עיתונאי CNN נפגע בפניו מחפץ מעופף
בזמן שאנדרסון קופר העביר דיווח על הסופה המפלצתית שפגעה בחופי פלורידה, הרוחות החזקות גרמו לחפץ לא מזוהה להתעופף לעבר הפנים שלו: "וואו, זה לא היה טוב"

מגיש CNN הוותיק אנדרסון קופר נפגע בפניו מחפץ שעף בגלל הרוחות החזקות כתוצאה מהוריקן מילטון, בזמן שדיווח על הסופה העוצמתית.

בן ה-57 דיבר למיקרופון בגשם שוטף ורוחות חזקות בברדנטון, פלורידה, ביום רביעי בערב, כ-30 דקות לאחר שמילטון הכה במדינה כהוריקן מקטגוריה 3, כ-20 מייל דרומית לסיסטה קי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אנחנו כעת ליד המים, והם באמת מתחילים לעלות הרבה, וואו, אוקיי", אמר קופר, מתכופף הצידה כאשר חפץ לא מזוהה התעופף לכיוון פלג גופו העליון.

"וואו, זה לא היה טוב. כנראה שניכנס פנימה בקרוב", אמר קופר בן ה-57, העיתונאי הוותיק שידוע בסיקור אסונות הטבע.

 

 

בעוד שהתיעוד הפך ויראלי ברשתות החברתיות, גולשים רבים העבירו ביקורת על כך שרשת החדשות מציבה עיתונאים בסכנת חיים רק עבור דיווח.

"מה הם משיגים עם הצבתו של אנדרסון קופר על רציף באמצע האוקיינוס בשיא של הוריקן? יש רוחות של 120 מייל לשעה", כתב אחד.

גם נציג FEMA, הסוכנות הפדרלית לניהול מצבי חירום, אמר לאולפן CNN ש"חשוב שכולם יישארו בפנים", והוסיף במסך המפוצל: "האם מישהו יכול להרחיק את אנדרסון קופר מהמעקה הזה לפני שהוא נשטף?".

גולש אחר כתב: "אתם צופים באנדרסון קופר ב-CNN עכשיו? זה טיפשי להחזיק אותו בחוץ במזג אוויר כזה. אין צורך בזה. תיכנסו פנימה!".

"אנדרסון קופר אומר שהמים מגיעים עד הברכיים שלו איפה שהם נמצאים בברדנטון בחצות. מקשיבה לו מדבר: כל עצם אימהי בגוף שלי אומר - בבקשה אנדרסון, תיכנס פנימה!", כתבה גולשת.

קופר הוא עיתונאי ואישיות טלוויזיה מוערך. הוא ידוע בעיקר בעבודתו כמגיש התוכנית Anderson Cooper 360 של רשת CNN. אבל לאורך הקריירה שלו הוא סיקר אסונות טבע רבים, כולל הוריקן קתרינה, הוריקן סנדי והוריקן פלורנס.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE