הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכסה את הפה - ולוחשת: קמלה האריס נתפסה על חם
המועמדת הדמוקרטית השתתפה בתדרוך וירטואלי לגבי הוריקן מילטון, ונתפסה על חם מדברת עם אחד מאנשי הצוות שלה, ככל הנראה דרך אוזניה

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות קמלה האריס השתתפה בפגישה מקוונת עבור עדכון על מצב הוריקן מילטון, שהתנהלה על ידי הסוכנות הפדרלית לניהול מצבי חירום, FEMA.

תיעוד מתוך הפגישה שנערכה ביום רביעי, מראה רגע מאוד מוזר בו האריס מכסה את הפה שלה ונראה כי אומרת לצוות שלה שהיא בשידור חי.

הנשיא ביידן והאריס קיבלו תדרוך מרשויות סיוע לאסונות על הכנות להצלת חיים מפני הוריקן מילטון. השניים גם קיבלו את העדכונים האחרונים על התחזית וההשפעות הצפויות עבור פלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בעוד שביידן השתתף בפגישה מהבית הלבן, האריס ואחרים השתתפו באופן וירטואלי.

בשלב מסוים במהלך התדרוך, האריס כיסתה את פיה ונראה כי העבירה מסר למישהו אחר.

"זה שידור חי", ניתן היה לשמוע אותה אומרת.

הקטע שותף ברחבי הרשתות החברתיות, כאשר מבקרים של האריס טענו שהיא "נתפסה" על חם והוכיחה טענות שכבר נשמעו בעבר – שיש מי שמכוון אותה מה להגיד ומה לשאול דרך אוזניה.

 

 

הרגע הזה הגיע כמעט 20 דקות לאחר שהאריס התקשתה בנאום לתושבי פלורידה. היא הביטה למטה מספר פעמים, נראה כי התייחסה להערות או לתסריט.

"לתושבי פלורידה, ובמיוחד לתושבי אזור טמפה: אנו מפצירים בכם להתייחס לסופה הזו ברצינות", אמרה. "כפי שנאמר קודם, זו סופה שצפויה להיות בעלת ממדים היסטוריים. ורבים מכם, אני יודעת, קשוחים... ועברתם הוריקנים כאלה בעבר. זה הולך להיות שונה".

"אנו מבקשים מכם שבכל מידה תבינו שזה הולך להיות יותר מסוכן, יותר קטלני ויותר הרסני. אז בבקשה הקשיבו לפקידים המקומיים שלכם", הוסיפה האריס. "הם יודעים על מה הם מדברים. הם יודעים מה הם עושים. ואם אומרים לכם לפנות, אנא פנו מיד. אל תחכו עד שיהיה מאוחר מדי".

 

 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE