הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי שנכנס לרשימת 100 שחקני ה-NBA הטובים ביותר - דני אבדיה הודיע: לא אשחק ביום כיפור
"אחרי השנה שחווינו – הרגשתי שיש משהו חשוב מכדורסל" – כך כתב כוכב ה-NBA הישראלי, יממה אחרי שנודע לו כי סגר את רשימת 'אליטה 100' של השחקנים הטובים ביותר

חברת תקשורת הספורט The Action Network פרסמה ביום רביעי את רשימת ה'אליטה 100' שלה, המדרגת את 100 השחקנים הטובים ביותר ב-NBA, לקראת עונת 2024-25 שתחל בעוד שבועיים.

מי שסגר את הרשימה המאוד מכובדת והגיע למקום ה-100 הוא השחקן הישראלי דני אבדיה, שהחל את הקריירה שלו ב-NBA בוושינגטון ויזארדס, וכעת משחק בפורטלנד טרייל בלייזרס.

יממה לאחר ההכרזה המרגשת ומלאת הגאווה למדינת ישראל, אבדיה פרסם הודעה בחשבון האינסטגרם שלו בו הודיע כי הוא ייעדר מהמשחק של פורטלנד בגלל יום כיפור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דני אבדיה, שחקן הכדורסל הישראלי ב-NBA

 

"מחר, בערב יום הכיפורים, יתקיים משחק האימון הראשון של עונת המשחקים הקרובה. כשההנהלה הודיעה לי על כך היה לי ברור מהרגע הראשון שאודיע להם שלא אקח חלק במשחק", כתב אבדיה.

"אני מרגיש שהפעם הפתיחה הטובה והנכונה ביותר לעונה הזו תהיה בכיבוד המסורת היהודית ובאחדות עם אחיי ואחיותי בישראל ובעולם. כדורסל הוא חלק בלתי נפרד מחיי מהיום שאני זוכר את עצמי ותמיד היה אצלי מקום ראשון אבל, דווקא אחרי השנה הזו שחווינו הרגשתי שיש משהו חשוב יותר מהכדורסל. עם ישראל חי, חתימה טובה לכל בית ישראל".

בחזרה לרשימת 'אליטה 100', אחד מכותביה, מאט מור, ציין כי אבדיה "היה השחקן היחיד עם נתוני השפעה טובים בוויזארדס", שסיימו עונה עגומה אשתקד, עם מאזן גרוע של 15-67 - הגרוע בתולדות המועדון.

אבדיה נבחר במקום התשיעי בדראפט ה-NBA של 2020 על ידי הוויזארדס ובילה את ארבע עונותיו הראשונות ב-NBA בוושינגטון.

הוא חתם על הארכת חוזה בסכום של 55 מיליון דולר לארבע שנים בעונה שעברה, שנכנסה לתוקף ביולי ותימשך עד עונת 2027/28.

בפברואר, הוא קבע שיא קריירה חדש לשחקן ישראלי ב-NBA, כשקלע 43 נקודות במשחק נגד ניו אורלינס פליקנס. הישראלי גם השווה שיא עונתי עם 14 ריבאונדים, והוסיף שלושה אסיסטים. שיא הקריירה הקודם במשחק לשחקן ישראלי היה 36 נקודות של עומרי כספי.

בראש רשימת ה'אליטה 100' ניצב ניקולה יוקיץ' הסרבי, זוכה ה-MVP שלוש פעמים מדנבר נאגטס. דומנטס סבוניס, סנטר סקרמנטו קינגס, הנשוי לאישה יהודייה ושלפי הדיווחים תכנן להתגייר, דורג במקום ה-27 ברשימה.

 

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE