הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התערבות בבחירות? העריכה הגסה לתשובה של קמלה האריס בשאלה על נתניהו
המועמדת הדמוקרטית לנשיאות העניקה ראיון לתוכנית הפריים טיים המצליחה '60 דקות', אלא שהתשובה שלה לשאלה על ישראל עברה עריכה שמטשטשת את סלט המילים שלה

עיתונאי לשעבר ברשת החדשות CBS קורא לפתוח בחקירה חיצונית בנוגע למחלוקת על העריכה המגמתית של תשובתה של קמלה האריס בשאלה על ישראל במהלך התוכנית הנחשבת, '60 דקות'.

הרשת CBS נמצאת שוב במרכז הסערה לאחר ששידרה קטע ערוך של המועמדת הדמוקרטית במהלך תוכנית הבחירות המיוחדת של '60 דקות' בשעות הצפייה העיקריות ביום שני, שהיה שונה מהפרומו בראיון שהעניקה לעיתונאי הוותיק ביל וויטאקר.

"אני חושב שצריכה להיות חקירה חיצונית", אמר העיתונאי לשעבר ל'ניו יורק פוסט'. "ברור שיש כאן בעיה. אם אכפת להם מהיושרה העיתונאית, הם יערכו חקירה או ישחררו את התמליל המלא".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"האמינות שלהם הועמדה בספק והאובייקטיביות שלהם הועמדה בספק", אמר מקור נוסף ל'פוסט'. "האם אין צורך בסקירה מקיפה של מה השתבש?".

המחלוקת נובעת מחילופי דברים שהיו להאריס עם וויטאקר לגבי היחסים של ממשל ביידן עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, כאשר תשובה אחת שודרה בקטע הפרומו ששודר ב-Face The Nation ביום ראשון, ואחרת בתוכנית המיוחדת בשעות הפריים טיים ביום שני.

האריס זכתה ללעג מצד שמרנים ביום ראשון על כך שפעם נוספת התבטאה ב"סלט מילים" ארוך כשנשאלה מדוע נראה שנתניהו אינו מקשיב לארה"ב. עם זאת, תשובתה הארוכה של סגנית הנשיא לא נכללה בגרסה ששודרה ביום שני בערב ובמקום זאת הוצגה תשובה שונה, קצרה יותר וממוקדת יותר לאותה שאלה.

"ובכן, ביל, העבודה שעשינו הובילה למספר תנועות באזור הזה מצד ישראל שהיו מאוד מונעות על ידי, או תוצאה של, דברים רבים, כולל התמיכה שלנו במה שצריך לקרות באזור", השיבה האריס בגרסה ששודרה ב-Face the Nation ביום ראשון.

 

 

כמובן שלפעמים ראיונות נערכים כדי לחסוך זמן, אך כאשר CBS שידרה את הראיון ביום שני בערב, האריס נראתה נותנת תשובה שונה לאותה שאלה.

"אנחנו לא נפסיק לשאוף למה שנחוץ כדי שארצות הברית תהיה ברורה לגבי עמדתנו בנוגע לצורך לסיים את המלחמה הזו", אמרה האריס במקום.

מבקרים האשימו את CBS News בסיוע למסע הבחירות של האריס על ידי ניקוי תשובתה המבולבלת עבור קהל הצופים בשעות הצפייה העיקריות של הרשת.

הנשיא לשעבר טראמפ תקף את הרשת, וקרא להפסיק את רישיון השידור שלה בגלל מה שהכריז כ"השערורייה הגדולה ביותר בהיסטוריה של השידור".

"תרמית פייק ניוז ענקית מצד CBS ו-60 דקות", כתב טראמפ ביום חמישי. "התשובה האמיתית שלה הייתה מטורפת, או טיפשית, אז הם למעשה החליפו אותה בתשובה אחרת כדי להציל אותה או, לפחות, לגרום לה להיראות טוב יותר. תרמית פייק ניוז, שהיא לחלוטין לא חוקית".

"זו התערבות בבחירות", המשיך המועמד הרפובלקיני. "היא מטומטמת, ותקשורת הפייק ניוז רוצה להסתיר את העובדה הזו. שערורייה חסרת תקדים!!! הדמוקרטים גרמו להם לעשות את זה וצריך לאלץ אותם לוותר על הבחירות? וואו!".

מסע הבחירות של האריס עומד על כך שלא היה לו קשר לעריכה, כאשר עוזר אמר בתגובה: "אנחנו לא שולטים בהחלטות ההפקה של CBS".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE