הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קמפיין החוצות החדש בדרום קליפורניה נגד האנטישמיות
הארגון היהודי ללא מטרות הרווח JewBelong הציב שלט חוצות ליד אוניברסיטת סן דייגו סטייט שמטרתו להעלות מודעות לאימה העולה משנאת היהודים ולחוסר המעש של מוסדות הלימוד

ארגון יהודי יצא בקמפיין חדש עם שלטי חוצות בקרבת אוניברסיטת סן דייגו סטייט, שקורא למוסדות האקדמיים בארצות הברית להיאבק באנטישמיות.

"מכללות יקרות, ילדים אמריקאים מפחדים. תעשו את העבודה שלכן!", נכתב על שלט החוצות בצבעי ורוד ולבן, צבע המוזהה עם השלטים של הארגון שיצא במסע פרסום ארצי.

"קשה מאוד למשוך את תשומת הלב של אנשים", אמרה ארצ'י גוטסמן, מייסדת-שותפה של הארגון ללא מטרות הרווח, JewBelong, שעומד מאחורי הקמפיין.

גוטסמן סיפרה ל'פוקס '5 שהארגון החל להציב שלטי חוצות למאבק באנטישמיות בשנת 2021. ואז, בערך שלוש שנים לאחר מכן, התרחש טבח ה-7 באוקטובר שהביא אחריו גל לא נתפס של שנאת יהודים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מאז המתקפה, אמרה גוטסמן, הליגה נגד השמצה דיווחה על עלייה במתקפות האנטישמיות ברחבי המדינה, כולל בסן דייגו.

"זה באמת חסר הגיון שבעקבות טבח נורא של אנשים חפים מפשע מגיעה עלייה באנטישמיות בארצות הברית, אז מה ש-JewBelong עשה זה להכפיל את המאמצים שלנו, ובאמת להתמקד בהעלאת המודעות", הוסיפה גוטסמן.

גוטסמן אמרה שהמטרה שלהם היא להתחיל שיחות ולהתבלט בין הרעש של האנטישמיות.

"אני מרגיש שאולי יכולה להיות דרך טובה יותר להסביר באמת מה קורה", אמר הרב שלום בוז'נה מבית חב"ד באוניברסיטת סן דייגו סטייט ל'פוקס '5. "האם זה באמת יעזור לסטודנטים כרגע...".

הרב בוז'נה אמר שראה הטרדות והתקפות מקרוב, כולל מספר מעשי ונדליזם נגד החנוכייה מחוץ לבית חב"ד, שהושחתה שלוש פעמים בשנתיים האחרונות.

"אני חושב שבתור מטרה עם החנוכייה והאנטישמיות וכל השאר, אני תמיד מרגיש שאולי משאבים צריכים להיות מושקעים טוב יותר באנשים בשטח ובתמיכה בסטודנטים עצמם שהולכים לקמפוסים", אמר.

מעשה הוונדליזם האחרון נגד החנוכייה במרץ הותיר את המבנה שבור על הקרקע, והכל נתפס במצלמות.

 

 

"זה נעשה במעשה אכזרי. אפשר לראות איך אדם אחד, שכיסה את פניו, הלך ישר לחנוכייה, דחף אותה עד לנקודת השבירה. באמת מעשה נתעב ומלא שנאה", אמר בוז'נה קודם לכן ל'פוקס ניוז'.

אבל למרות ההתקפה, הרב אמר שזה הצית את התשוקה ברוחם עוד יותר וזה היה הרגע שבו החליטו לבנות מחדש את החנוכייה - אפילו עם פשעי שנאה ומעשים אנטישמיים הולכים וגוברים ברחבי המדינה.

"זה היה נטל על הקהילה שלנו, אבל אנחנו מזכירים לעצמנו שעלינו לעמוד חזק. לא נתנו לזה להרוס שום דבר. במקום זאת, התאחדנו והחלטנו לבנות משהו יפה וחזק", אמר הרב.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE