הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרשת סבן אילבן סוגרת מאות סניפים בארה"ב, מקסיקו וקנדה
רשת חנויות הנוחות 7-Eleven שידועה בין היתר בנגישות הנרחבת שלה באמריקה הצפונית ובשאר העולם, נאלצת לסגור 444 סניפים למען ייעול כלכלי

רשת חנויות הנוחות 7-Eleven מתכננת לסגור מאות חנויות במספר שווקים במאמץ לייעל את פעילותה, כך חשפה חברת האם שלה.

בסך הכל, 444 סניפים ברחבי ארצות הברית, קנדה ומקסיקו ייסגרו. החדשות נחשפו ביום חמישי במצגת רווחים של חברת Seven & i Holdings מטוקיו, כפי שדווח על ידי Restaurant Business Online.

הסגירות מסמנות שינוי משמעותי עבור ענקית חנויות הנוחות, הידועה בנוכחותה הנרחבת בשכונות צפון אמריקה ובמקומות אחרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת החנויות סוגרת 444 סניפים 

 

בעוד שהמיקומים הספציפיים שיושפעו טרם נחשפו, הסגירות יתמקדו בחנויות בעלות ביצועים נמוכים במטרה להתמקד באזורים בעלי ביקוש גבוה יותר.

התנועה בסניפי 7-אלבן בצפון אמריקה ירדה ב-7.3 אחוזים באוגוסט והייתה שלילית מאז תחילת השנה שעברה, על פי הדוח. זה תואם את הלחצים האינפלציוניים המשפיעים על תעשיות מזון אחרות.

"הסגירות צפויות להביא לתועלת של 30 מיליון דולר בהכנסה תפעולית השנה ולעלייה של 110 מיליון דולר בקצב השנתי, על פי המצגת", כפי שדווח על ידי Restaurant Business Online.

"לרשת יש גם עסקה למכירת חלק מהנכסים בצפון אמריקה בעסקת מכירה-חכירה בשווי 750 מיליון דולר שתניב לה רווח של 520 מיליון דולר".

7-אלבן, שנוסדה ב-1927 וממוקמת באירווינג, טקסס, צמחה למותג גלובלי, המפעיל מעל 13,000 חנויות בצפון אמריקה בלבד. שמה משקף את שעות הפתיחה שלה מ-7:00 בבוקר עד 11:00 בלילה, שבעה ימים בשבוע.

עם זאת, כמו רבים מהקמעונאים הפיזיים, החברה נתקלה באתגרים בשנים האחרונות, החל מתחרות מוגברת ועד לשינויים בהעדפות הצרכנים לכיוון שירותי נוחות ומשלוח דיגיטליים.

המהלך צפוי להשפיע על מאות עובדים בשלוש המדינות, כאשר חלק ניכר מהסגירות מרוכז בארצות הברית, השוק הגדול ביותר של החברה.

למרות האתגרים, 7-אלבן נותרת אחת מרשתות חנויות הנוחות הגדולות בעולם, עם מעל 80,000 סניפים ב-18 מדינות ומגוון רחב של מזון מוכן ומוצרי נוחות המוצעים ללקוחות.

על פי הדוח, Seven & i Holdings מנסה להימנע מהצעת רכישה מצד המתחרה Alimentation Couche-Tard, הבעלים של Circle K. Couche-Tard מציעה כעת 47.2 מיליארד דולר לרכישת החברה.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE