הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חלקי גוף שנמצאו במקפיא בקולורדו הם של נערה בת 16 שנראתה לאחרונה ב-2005
הבעלים החדשים של הבית, הציעו את המקפיא שנשאר בנכס בחינם. האדם שלקח את המקפיא גילה בתוכו ראש ואמות ידיים עם כפות ידיים מחוברות

משרד השריף במחוז מסה בקולורדו חשף ביום שישי פרטים מדאיגים בפרשה מסתורית שהחלה להתגלגל בחודש ינואר השנה. חלקי גופה שנמצאו במקפיא בבית שנמכר לאחרונה זוהו כשייכים לאמנדה ליריאל אוברסטריט, בתו בת ה-16 של הבעלים הקודם של הבית.

הגילוי המזעזע נעשה לאחר שהבעלים החדשים של הבית, הממוקם ליד גרנד ג'נקשן, הציעו את המקפיא שנשאר בנכס בחינם. האדם שלקח את המקפיא גילה בתוכו ראש ואמות ידיים עם כפות ידיים מחוברות, ומיד הזעיק את המשטרה ב-12 בינואר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבעלים הנוכחיים של הבית אינם קשורים כלל לפרשה, וכי הנכס נרכש, שופץ לחלוטין ונמכר מחדש לפני הגילוי המזעזע

 

חקירה ראשונית העלתה כי אמנדה נראתה או נשמעה לאחרונה באפריל 2005, כמעט 19 שנים לפני הגילוי. משרד השריף ציין כי "הנסיבות סביב היעלמותה עדיין נחקרות, כמו גם בדיקות פורנזיות מתמשכות של הראיות". באופן מפתיע, לא נמצא כל תיעוד על דיווח היעדרות של אמנדה.

משרד הקורונר במחוז מסה אישר כי השרידים זוהו באמצעות בדיקות DNA, וכי המוות נחקר כרצח. עם זאת, טרם נקבעה סיבת המוות הרשמית, ושאר חלקי גופתה של אמנדה טרם נמצאו. החקירה עדיין פעילה, ולכן לא נמסרו פרטים נוספים.

ידוע כי אמנדה חיה באזורי גרנד ג'נקשן בקולורדו ומחוז האריס בטקסס. הרשויות מדגישות כי הבעלים הנוכחיים של הבית אינם קשורים כלל לפרשה, וכי הנכס נרכש, שופץ לחלוטין ונמכר מחדש לפני הגילוי המזעזע.

פרשה זו מעלה שאלות רבות לגבי נסיבות היעלמותה של אמנדה, ומדוע לא דווח על היעדרותה במשך כל השנים הללו. החוקרים עומדים בפני אתגר משמעותי בניסיון לפענח את התעלומה ולהבין מה בדיוק אירע לנערה הצעירה.

הגילוי המחריד מדגיש את החשיבות של מערכות דיווח על נעדרים ואת הצורך בערנות קהילתית. הוא גם מעלה שאלות לגבי האפשרות שמקרים דומים נוספים עלולים להישאר בלתי מפוענחים במשך שנים רבות.

משרד השריף קורא לכל מי שיש לו מידע על המקרה ליצור קשר עם הרשויות. בינתיים, הקהילה המקומית מתמודדת עם הזעזוע מהגילוי ומהמחשבה שטרגדיה כזו יכלה להתרחש בסביבתם הקרובה.

ככל שהחקירה מתקדמת, הרשויות מקוות לספק תשובות למשפחתה של אמנדה ולקהילה, ולהביא את האחראים למעשה הנורא לדין. המקרה ממחיש את החשיבות של עירנות ודיווח מהיר במקרים של היעלמות, ואת הצורך במערכות תמיכה חזקות יותר עבור בני נוער בסיכון.

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE