הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסיר ברח ממתקן שיקום של מחוז לוס אנג'לס ועדיין לא נתפס
היסטוריית ההרשעות של גוטיירז כוללת גזר דין של שלוש שנות מאסר מ-15 באפריל 2020 על שוד בדרגה שנייה, ועונש נוסף של שש שנות מאסר מיולי 2023 על שוד כעבריין חוזר

ג'סטין גוטיירז, עבריין בן 32 שהורשע פעמיים בשוד, נמלט מתוכנית שיקום קהילתית במחוז לוס אנג'לס ביום שישי האחרון. רשויות מחלקת התיקון ושיקום של קליפורניה גילו את היעלמותו בשעה 19:40 לאחר שקיבלו התראה על הסרת צמיד אלקטרוני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גוטיירז תואר כגבר בגובה 1.73 מטר, במשקל 75 ק"ג, בעל עיניים חומות-ירוקות ושיער שחור. הוא נראה לאחרונה לבוש בחולצת טי אפורה ומכנסי ג'ינס כחולים

 

גוטיירז תואר כגבר בגובה 1.73 מטר, במשקל 75 ק"ג, בעל עיניים חומות-ירוקות ושיער שחור. הוא נראה לאחרונה לבוש בחולצת טי אפורה ומכנסי ג'ינס כחולים. היסטוריית ההרשעות של גוטיירז כוללת גזר דין של שלוש שנות מאסר מ-15 באפריל 2020 על שוד בדרגה שנייה, ועונש נוסף של שש שנות מאסר מיולי 2023 על שוד כעבריין חוזר, כאשר עונש זה אמור היה להתבצע במקביל לעונשו הראשון.

מאז 22 באוגוסט 2024, גוטיירז שהה במתקן תוכנית השיקום הקהילתי לגברים במחוז לוס אנג'לס, ממנו נמלט. משרד הבטיחות התיקונית של מחלקת התיקון ושיקום של קליפורניה וסוכנויות אכיפת החוק המקומיות הודיעו על המקרה ומסייעים במאמצי החיפוש. הציבור מתבקש ליצור קשר עם רשויות אכיפת החוק או להתקשר ל-911 אם רואים את גוטיירז או יודעים על מקום הימצאו.

נתון מעניין שהובא על ידי גורמים רשמיים במחלקת התיקון מציין כי מאז 1977, 99% מכל האנשים שעזבו מוסד למבוגרים, מחנה, או תוכנית קהילתית ללא רשות - נתפסו בסופו של דבר. עובדה זו מדגישה את היעילות של מאמצי החיפוש והתפיסה של רשויות החוק לאורך השנים.

רשויות החוק ממשיכות במאמציהן הנמרצים לאתר את גוטיירז ומבקשות מהציבור להיות ערניים ולדווח על כל מידע רלוונטי שעשוי לסייע בלכידתו. המקרה מדגיש את האתגרים הקיימים בתוכניות שיקום קהילתיות ואת החשיבות של מעקב הדוק אחר עבריינים בתהליכי שיקום.

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE