הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המונולוג החריף של ביל מאהר נגד דור ה-Z והשנאה שלו לישראל
מנחה התוכנית הפופולרית הקדיש קטע שלם לכוכבת הפופ שאפל רואן, שמביעה את הטון של דור ה-Z, ודיבר על הבורות והצביעות שלה

ביל מאהר הקדיש קטע שלהם בתוכנית הפופולרית שלו לכוכבת דור ה-Z וזמרת הפופ שאפל רואן, זאת בעקבות ההצהרות האנטי-ישראליות האחרונות שפרסמה ברשתות החברתיות.

מאהר פנה ישירות לרואן, שהיא לסבית מוצהרת, והאשים אותה בבורות לגבי ההיסטוריה של ישראל ואמר לכוכבת שהיא תהיה בסכנה בעזה.

"שאפל, אם את חושבת שזה היה מדכא לגדול כקווירית במערב התיכון, נסי את המזרח התיכון", אמר מאהר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

רואן, שלאחרונה פרצה למיינסטרים עם השירים HOT TO GO!  ו-Good Luck, Babe, יצאה נגד ארה"ב והמפלגה הדמוקרטית באופן ספציפי על תמיכתם במלחמת ישראל נגד ארגון הטרור חמאס בעזה בעקבות הטבח ב-7 באוקטובר בישראל.

היא אמרה ל'רולינג סטון' בספטמבר שסירבה להופיע בחגיגת הגאווה בבית הלבן השנה כמחאה על תמיכת ממשל ביידן במלחמה, ובסרטון טיקטוק מלפני מספר שבועות, תקפה את המפלגה הדמוקרטית על עמדות "רצחניות" בנוגע לפלסטינים.

מאהר האשים אותה ואת שאר דור ה-Z בכך שהם מקבלים את כל המידע שלהם מהטיקטוק וכך הופכים לאנטי-ישראלים.

"קודם כל, העובדה שאת לא יודעת הרבה על היסטוריה היא לא אשמתך. את חיה בארצות הברית, שם בתי הספר הפסיקו לעשות את כל העניין הזה של לימוד עובדות לפני זמן מה. אבל לקבל את כל ההיסטוריה שלך מטיקטוק זה כמו לקבל את כל הקלוריות שלך מ'הוסטס'".

הוא המשיך: "אני יודע שאת מושפעת ממה שאת רואה שם. כולנו. הגופות הפלסטיניות המתות. אבל זה מוזר שהדור שלך לא נראה מושפע כמעט באותה מידה מהגופות היהודיות ב-7 באוקטובר".

 

 

הוא אז התלוצץ, עם משחק מילים באנגלית: "את הרגת בקואצ'לה השנה, אבל כשחמאס הורג בפסטיבל מוזיקה, זה דבר אחר לגמרי. האם המראה של כל כך הרבה נשים צעירות שנאנסו בפסטיבל מוזיקה לא הופך את זה קצת אישי?".

"ההשערה שלי היא שהלבבות של דור ה-Z מוקשחים על ידי התעמולה שאתם רואים בטיקטוק, שאוהב לקרוא ליהודים קולוניאליסטים", הוסיף הקומיקאי.

הוא אז נתן שיעור היסטוריה קצר, וציין כיצד העם היהודי חי בארץ הקודש אלפי שנים לפני שהפכה למדינה רשמית, והצביע על כך שהם היו שם לפני שהאסלאם אפילו התקיים והרבה לפני שמדינות ערביות שונות דרשו להשמיד את המדינה.

מאהר אז הזכיר כמה מהמילים של שירי הלהט"ב והמילים הפרובוקטיביות של רואן ואמר לה שהן יכולות לגרום להריגתה בין האנשים שהיא כל כך נלהבת להגן עליהם. "זה לא היה עובר בעזה. למרות שאת כן היית עוברת, ישר מהגג", אמר.

כשסיים את המונולוג, הוא אמר לכוכבת הפופ: "שאפל, את לא טועה שדיכוי זה רע או שפלסטינים ואוכלוסיות מוסלמיות רבות אחרות מדוכאות וראויות להיות משוחררות. פשוט יש לך את זה לגמרי הפוך לגבי מי עושה את הדיכוי".

 

 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE