הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכלבה חסמה את הכביש כדי להציל את בעליה שנפצע ביער סמוך
הכלבה גיטה הובילה עובר אורח שעצר עבורה לתוך יער, שם גילה אדם בן 84 שנפצע והיה זקוק לעזרה

כלבת הצלה בת 13 בשם גיטה זוכה לתואר "גיבורה אמיתית" לאחר שקראה לעזרה כשבעליה הקשיש נפל ונפצע ברגלו במדינת וושינגטון בחודש שעבר, כך מסר משרד השריף של מחוז סטיבנס בהודעה לעיתונות.

סגן השריף קולטון רייט סייר באזור כפרי מיוער במחוז סטיבנס כאשר הבחין בכלבה יושבת באמצע הכביש. מכיוון שלא היו בתים גלויים לעין בסביבה, השוטר הניח שהכלבה אבדה וניסה להכניס את גיטה למכוניתו כדי לנסות למצוא את בעליה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גיטה חיפשה עזרה עבור בעליה בן ה-84, שנפל ונפצע ברגלו

 

אולם, גיטה סירבה בתוקף להיכנס לרכב, מה שגרם לסגן השריף לבדוק את האזורים הסמוכים. "בתחושה שמשהו לא בסדר, רייט חזר לכלבה שכעת שכבה על קו האמצע של הכביש," נכתב בהודעה לעיתונות.

כשניסה להרחיק את הכלבה מהכביש, היא "זינקה לדרך לא מסומנת ומעט משומשת." הסגן עקב אחרי הכלבה, שהובילה אותו לבקתת קיץ קטנה. כשבדק את האזור, הוא מצא "גבר קשיש שוכב על הקרקע וקורא לעזרה במרחק קצר מהבקתה."

מסתבר שגיטה חיפשה עזרה עבור בעליה בן ה-84, שנפל ונפצע ברגלו.

האיש הפצוע, שיש לו גם מספר מצבים רפואיים אחרים הדורשים תרופות קבועות, היה על הקרקע במשך שעות "ועלול היה להיות במצב חמור" אם לא היו מוצאים אותו, אמרו הרשויות.

בעליה של גיטה, קית' ג'ונסון, אמר לתחנת החדשות המקומית KREM 2 כי חשב ש"אולי ימות שם בחוץ."

ג'ונסון סיפר לכלי התקשורת המקומי כי התעורר באותו יום כשמכשיר הגלוקוז שלו הראה שרמת הסוכר בדמו נמוכה. הוא עמד לקחת מיץ מהמקרר כשראה שגיטה צריכה לצאת החוצה, אז חשב שיוציא אותה במהירות קודם. אולם, לגיטה היו תוכניות משלה והיא רצתה ללכת לכיוון היער.

קית' הלך אחריה והיה במרחק של כ-20 עד 30 רגל מהבקתה כשהחליט להסתובב ולחזור. ברגע שהסתובב, גל של סחרחורת היכה בו והוא נפל, שובר את הירך שלו.

ג'ונסון סיפר לכלי התקשורת כי שכב שם כמעט שש וחצי שעות וקרא לעזרה באופן קבוע, אך בהתחשב במיקום המרוחק, אף אחד לא יכול היה לשמוע אותו.

גיטה, בינתיים, נשארה לצד בעליה עד שהחליטה ש"היא צריכה לפעול," אמר ג'ונסון לכלי התקשורת המקומי.

"היא ידעה שאני זקוק לעזרה, והיא ידעה מה היא צריכה לעשות כדי להשיג אותה," אמר ג'ונסון.

"אנו מייחסים לגיטה את הצלת חייו באותו יום," אמר משרד השריף. "הנאמנות והגבורה של חברינו הפרוותיים לעולם אינן חדלות להדהים אותנו."

ג'ונסון מתאושש כעת במתקן רפואי, שם גיטה מבקרת אותו לעתים קרובות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE