הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: שריף מג'ורג'יה הזמין תגבורת משטרתית לאחר שבורגר קינג טעו בהזמנה שלו
שלוש ניידות עם אורות מהבהבים וסירנות מייללות הגיעו לאחר שהשריף של מחוז קוב, קרייג אוונס לא קיבל את המנה המדוייקת שהזמין

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"רציתי [להביא לנוסעת שלו] וופר, בלי מיונז, חתוך לחצי, נכון?" הוא אמר. "אני כבר לא צריך שום כסף בחזרה. אני פשוט צריך לגלות מי הבעלים של המקום הזה כדי שאוכל להגיש תלונה רשמית."

הסגנים נראים מתקרבים למסעדה, שם עובדי ברגר קינג מבוהלים נעלו את הדלת והיה צריך לשכנע אותם לתת לשוטרים להיכנס.

"אף אחד לא בצרות. אנחנו רק רוצים לקבל כמה שמות," אומר אחד הסגנים לעוזר המנהל. "הבחור הזה בחוץ, הוא רק רוצה להגיש תלונה על האוכל שלו."

האירוע התרחש ב-4 במרץ 2023, אך צף מחדש בשבוע שעבר באמצע מסע הבחירות מחדש של אוונס - המתחרה של השריף לתפקיד, דיוויד קבנדר, פרסם את שלושת סרטוני מצלמות הגוף באינטרנט ביום שישי.

"אני חושב שזו שימוש לרעה בכוח," אמר דובר קבנדר, מייק דונדלינגר. "אני המום שהשריף מרגיש כל כך אדיש לגבי הנושא הזה שהוא היה מוכן לגרום לסגנים לנסוע עם אורות וסירנות, מסכן אזרחים ואת הסגנים שלו, רק כדי שיוכל לקבל מידע מבעל עסק שבבירור יכול היה להיות מטופל ביום אחר," הוסיף דונדלינגר.

 

 

בינתיים, אוונס אמר לערוץ שזה היה רק סכסוך עסקי.

"לא הייתי במדים שלי, ובשום שלב בתקשורת שלי עם הצוות לא זיהיתי את עצמי כחבר בקהילת אכיפת החוק," אמר השריף.

"בשום שלב לא ציינתי את תפקידי, ולא ביקשתי מהמגיבים לעשות שום דבר שהם לא היו עושים, לא עשו, או לא עושים עבור כל אדם אחר שמתקשר בנוגע לסכסוך עסקי," אמר אוונס. "בין אם כסרג'נט מייג'ור בכיר, או כמייג'ור במשטרת קוב, או כשריף, תמיד עבדתי כדי לבנות אמון וביטחון במנהיגות."

"לאזרחים ולתושבים שלנו, ברור שאני צריך לעבוד קשה יותר, ואני מתחייב לעשות זאת," הוסיף. "כל דבר שמסיט מהמשימה הזו הוא הסחת דעת, ועל כך אני מתנצל עמוקות," אמר אוונס.

23% לא
77% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE