הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קמלה האריס תתראיין מחר ל'פוקס ניוז' - וטראמפ ממש לא אוהב את זה
הפרשן הבכיר ביותר בערוץ השמרני יראיין מחר את המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב קמלה האריס בפעם הראשונה אי פעם

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, קמלה האריס, תתיישב ביום רביעי לראיון אצל ברט בייר, הפרשן הבכיר ביותר של הערוץ השמרני 'פוקס ניוז'

זה יהיה הראיון הרשמי הראשון של האריס אי פעם בפוקס ניוז. הוא ישודר במהדורת 16 באוקטובר של התוכנית של באייר Special Report, שתשודר בשעה 6:00 בערב שעון החוף המזרחי. הראיון יתקיים ממדינת הקרב הקריטית, פנסילבניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האריס | צילום: AP 

 

התוכנית של באייר נחשבת לאחד הנצפות ביותר בכבלים, והראיון צפוי לגרור כמות גדולה מאוד של צפיות שכן מדובר בערוץ עם נטייה רפובליקנית מובהקת.

הראיון הראשון של האריס עם 'פוקס ניוז' מגיע בעוד שהיא מגבירה את כמות הראיונות שלה לתקשורת, אם כי בעיקר עם גופים ידידותיים עבורה.

בעוד שהיא התיישבה ב'60 דקות' לראיון שזכה לביקורת לאחר שהרשת שידרה שתי תשובות שונות לאותה שאלה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, היא המשיכה עם ראיונות ידידותיים עם The View ועם מראיינים של רשת ABC.

היריב של האריס לא אהב, בלשון המעטה, את הראיון שהיא תתראיין ב'פוקס ניוז'. ביום שני, דונלד טראמפ פרסם סדרת פוסטים שם אמר שהרשת שנוטה לתמוך בו, "נחלשה והתרככה כלפי הדמוקרטים".

 

טראמפ | צילום: Getty Images

 

"קמלה האריס השקרנית בחרה בחוכמה את ברט באייר, מפוקס ניוז, לערוך ראיון נחוץ מאוד, כי הוא נחשב ל'הוגן ומאוזן', אם כי לעתים קרובות רך מאוד כלפי אלה מהשמאל ב'מעגל הקוקטיילים'", נכתב באחד הפוסטים של טראמפ.

הנשיא לשעבר הוסיף כי היה מעדיף לראות את האריס מרואיינת על ידי "עיתונאי תקיף יותר", ואמר כי ערוץ החדשות "איבד לגמרי את דרכו".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE