הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דמי מור מעדכנת על מצב הדמנציה של ברוס ויליס
כוכב סדרת הסרטים 'מת לחיות' אובחן לפני כשנתיים בדמנציה פרונטו-טמפורלית, ומאז משפחתו מטפלת בו. גרושתו השחקנית עדכנה מה שלומו של הכוכב האהוב

מצבו הבריאותי של כוכב הקולנוע ברוס ויליס "יציב", זאת על רקע אבחנתו בדמנציה פרונטו-טמפורלית, או FTD. כך הודיעה השחקנית דמי מור, גרושתו של ויליס.

מור בת ה-61 מסרה עדכון על מצבו הבריאותי של כוכב  'מת לחיות', זאת בעת קבלת פרס בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של המפטונס 2024.

"אתם יודעים, אמרתי זאת בעבר. המחלה היא מה שהיא", אמרה מור לקהל בעת קבלת פרס הישגי קריירה במשחק, לפי דיווח של מגזין 'פיפל'. "ואני חושבת שצריך להיות בקבלה עמוקה ואמיתית של מה שזה".

"אבל ביחס למצב שלו, הוא יציב", הוסיפה מור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברוס ויליס ודמי מור 

 

משפחתו של ויליס הודיעה לראשונה כי אובחן עם אפזיה באביב 2022. חודשים לאחר מכן, מור חשפה כי מצבו של ויליס התקדם ל-FTD.

"משפחתנו רוצה להתחיל בהבעת תודה עמוקה ביותר על הגל המדהים של אהבה, תמיכה וסיפורים נפלאים שכולנו קיבלנו מאז ששיתפנו את האבחנה של ברוס", כתבה מור ברשתות החברתיות בפברואר 2023. "ברוח זו, רצינו לתת לכם עדכון על בעלנו, אבינו וחברנו האהוב מכיוון שכעת יש לנו הבנה עמוקה יותר של מה שהוא חווה".

היא הוסיפה: "מאז שהודענו על האבחנה של ברוס באפזיה באביב 2022, מצבו של ברוס התקדם ועכשיו יש לנו אבחנה ספציפית יותר: דמנציה פרונטו-טמפורלית, ידועה כ-FTD. לצערנו, אתגרים בתקשורת הם רק תסמין אחד מהמחלה שברוס מתמודד איתה. בעוד שזה כואב, זו הקלה לקבל סוף סוף אבחנה ברורה".

כעת, מור והמשפחה למדו כיצד להתמודד עם האבחנה של ויליס.

בפסטיבל הסרטים, מור אמרה: "מה שאני תמיד מעודדת הוא פשוט לפגוש אותם איפה שהם נמצאים. כשאתה נאחז במה שהיה, אני חושבת שזה משחק שמפסידים בו".

"אבל כשאתה מגיע לפגוש אותם איפה שהם נמצאים, יש יופי ומתיקות גדולים", הסבירה מור על החוויה שלה.

FTD היא "תוצאה של נזק לנוירונים באונות הפרונטליות והטמפורליות של המוח", לפי המכון הלאומי להזדקנות. "תסמינים רבים אפשריים יכולים לנבוע מכך, כולל התנהגויות חריגות, בעיות רגשיות, קשיים בתקשורת, קושי בעבודה, או קושי בהליכה".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE