הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המושל רוי קופר אומר ש-81 אנשים עדיין נעדרים בצפון קרוליינה
המושל התייחס גם לבעיה חמורה של הפצת מידע כוזב והאיומים כלפי עובדי FEMA. הוא קרא להפסיק את הפצת המידע השגוי

מושל צפון קרוליינה, רוי קופר, מסר עדכון מקיף על מצב המדינה בעקבות הוריקן הלן. לפי דבריו, 81 אנשים עדיין נעדרים במערב המדינה. כוח משימה מיוחד הוקם כדי לאתר את הנעדרים, ומספרם צפוי להשתנות ככל שיתקדמו מאמצי החיפוש.

קופר ציין כי כ-77,000 אנשים הגישו בקשות לסיוע דרך הסוכנות הפדרלית לניהול מצבי חירום (FEMA). הסוכנות כבר שילמה 99 מיליון דולר ומממנת דיור זמני ל-1,900 אנשים שנותרו ללא קורת גג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בעקבות האיומים על עובדי FEMA, קופר הורה למחלקת הביטחון הציבורי של צפון קרוליינה לספק אבטחה נוספת לסוכנות

 

המושל התייחס גם לבעיה חמורה של הפצת מידע כוזב והאיומים כלפי עובדי FEMA. הוא קרא להפסיק את הפצת המידע השגוי, באומרו כי הדבר פוגע באנשים במערב צפון קרוליינה הזקוקים לעזרה. קופר האשים את סגן המושל, מארק רובינסון, המועמד הרפובליקני לתפקיד המושל, בהשתתפות בהפצת מידע כוזב ובניצול סבלם של האנשים למטרות פוליטיות.

בעקבות האיומים על עובדי FEMA, קופר הורה למחלקת הביטחון הציבורי של צפון קרוליינה לספק אבטחה נוספת לסוכנות. האיומים הובילו להפסקה זמנית של קבלת בקשות לסיוע פדרלי באופן אישי בחלק מקהילות ההרים של צפון קרוליינה.

אירוע חמור במיוחד התרחש כאשר ויליאם ג'ייקוב פרסונס נעצר בחשד לטרור ציבורי לאחר שאיים "לפגוע בכמה אנשי FEMA". בעת מעצרו, פרסונס היה חמוש ברובה מסוג AR ושני אקדחים. במקרה נוסף, יחידת משמר לאומי שעבדה עבור FEMA נתקלה בחברי מיליציה שאמרו כי הם "צדים אנשי FEMA".

למרות האתגרים, מאמצי השיקום מתקדמים. המושל קופר ציין כי חלק מהאזורים שנפגעו מוכנים לקבל מבקרים בחזרה, דבר שיהיה "קריטי להתאוששות של מערב צפון קרוליינה". עם זאת, יותר מ-13,000 אנשים עדיין נותרו ללא חשמל במדינה, וקופר לא סיפק לוח זמנים לשיקום מלא של רשת החשמל.

המושל הדגיש את החשיבות של שיתוף פעולה ואחדות בתקופה זו של שיקום. הוא קרא לתושבים להיות סבלניים ולתמוך זה בזה, תוך הבטחה כי הרשויות עושות כל שביכולתן לסייע לנפגעים ולהחזיר את החיים למסלולם.

בסיכומו של דבר, צפון קרוליינה מתמודדת עם אתגרים מורכבים בעקבות הוריקן הלן. בעוד מאמצי השיקום מתקדמים, המדינה נאבקת גם בהפצת מידע כוזב ובאיומים על עובדי הסיוע. המושל קופר מנסה לנווט את המדינה דרך משבר זה, תוך קריאה לאחדות ושיתוף פעולה בין כל הגורמים המעורבים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE