הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הורים תובעים בית ספר במסצ'וסטס לאחר שבנם נענש על שימוש בבינה מלאכותית בעבודה
המשפחה מאשימה את בית הספר בחוסר בהירות בכללים שלו לגבי שימוש ב-AI, ואומרת שמדריך בית הספר לא קבע כללים, מדיניות או נהלים ברורים לא רק לשימוש בבינה מלאכותית

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עותק של מדריך בית הספר שנבדק קובע כי "שימוש לא מורשה בטכנולוגיה, כולל בינה מלאכותית" עשוי להיחשב כמעשה של רמאות או העתקה

 

כתוצאה מהתקרית, נמנע ממנו להתקבל לאגודת הכבוד הלאומית, לפי ההגשה.

התביעה קוראת לבית הספר "להוציא כל ציון אפס מחישובי הציונים עבור המטלה הנדונה" ו"לתקן, לשקם ולהחזיר מיד את ציון האות של התלמיד התובע במדעי החברה לציון 'B'." היא גם דורשת שהתלמיד "ימונה רטרואקטיבית ויוכנס מיד" לאגודת הכבוד הלאומית.

ההגשה מאשימה את בית הספר בחוסר בהירות בכללים שלו לגבי שימוש ב-AI, ואומרת שמדריך בית הספר לא "קבע כללים, מדיניות או נהלים ברורים לא רק לשימוש בבינה מלאכותית, אלא גם מה על מנהלים, מורים או תלמידים לעשות כשהם נתקלים בשימוש בה".

עותק של מדריך בית הספר שנבדק קובע כי "שימוש לא מורשה בטכנולוגיה, כולל בינה מלאכותית" עשוי להיחשב כמעשה של רמאות או העתקה, אך אינו מפרט יותר כיצד ניתן או לא ניתן להשתמש בה. המדריך מגדיר העתקה כ"שימוש לא מורשה או חיקוי קרוב של השפה והמחשבות של מחבר אחר, כולל בינה מלאכותית, והצגתם כעבודה מקורית של עצמו."

מורה שחושף מקרים של רמאות חייב "לרשום ציון נכשל עבור אותה מטלה לכל תלמיד מעורב" וליידע את הורי התלמיד, על פי המדריך. המורה חייב גם להודיע לסגן המנהל, "שיוסיף את המידע לתיק המשמעת של התלמיד" ו"עשוי לנקוט פעולה נוספת אם הוא מוצא זאת לנכון," קובע המדריך.

ג'ניפר האריס דרשה מבית הספר להבהיר את הכללים שלהם בנוגע לשימוש ב-AI. "הייתי רוצה גם שהם יקבעו מדיניות AI שהגיונית - שהמורים מבינים ושאותה הם יכולים להסביר לתלמידים," היא אמרה.

ההגשה גם קראה למנהלי בית הספר "לעבור הכשרה בשימוש ויישום של בינה מלאכותית בכיתה, בבתי ספר ובסביבה חינוכית על ידי צד שלישי מוסמך שאינו מועסק על ידי המחוז."

דובר מחוז בית הספר סירב להגיב על העניין. "כדי לכבד את פרטיות התלמיד המעורב ובשל התדיינות משפטית מתמשכת, [בתי הספר הציבוריים של הינגהאם] אינם יכולים לספק פרטים נוספים בשלב זה," אמר הדובר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE