הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: רקדנית עמוד בת 71 מפריכה מיתוסים על גיל וכושר
מרי סריטלה החלה לרקוד על עמוד בגיל 57, לאחר שילדיה סיימו את לימודיהם. למרות שבתחילה התקשתה, התמידה באימונים והשתתפה בתחרויות. כיום, בגיל 71, היא מתאמנת חמש פעמים בשבוע לפחות

מרי סריטלה, בת 71, מוכיחה שגיל הוא רק מספר כאשר מדובר בריקוד עמוד. בהופעה מרהיבה בבורבון רום בהוליווד, סריטלה, המופיעה תחת השם מרי קריל, הדהימה את הקהל בגמישותה, כוחה ומיומנותה על העמוד. לבושה בעקבים ניאון בגובה 18 ס"מ ומכנסי פעמון שקופים, היא ביצעה תנועות מורכבות כמו "המקלות", "הפיצול הירקן" ו"פיצול השמש השחורה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סריטלה מתמודדת עם אתגרים הקשורים לגיל, כמו דלקת מפרקים שמקשה על אחיזת העמוד, ואף עברה החלפת מפרק ירך לפני חמש שנים

 

סריטלה החלה לרקוד על עמוד בגיל 57, לאחר שילדיה סיימו את לימודיהם. למרות שבתחילה התקשתה, היא התמידה באימונים והשתתפה בתחרויות. כיום, בגיל 71, היא מתאמנת חמש פעמים בשבוע לפחות כדי לשמור על כוח פלג הגוף העליון והגמישות הנדרשים לטיפוס על העמוד.

היא מתמודדת עם אתגרים הקשורים לגיל, כמו דלקת מפרקים שמקשה על אחיזת העמוד, ועברה החלפת מפרק ירך לפני חמש שנים. למרות זאת, היא ממשיכה להופיע בביקיני ולפרסם סרטונים שלה באינסטגרם.

סריטלה זכתה בפרסים רבים בתחרויות ריקוד עמוד, כולל מקום ראשון בדיוויזיה שלה ב-Pole Art Italy בשנת 2023. היא מעדיפה סגנונות בורלסקה וקומדיה, ומרגישה שהם מתאימים יותר לאישיותה.

משפחתה של סריטלה תומכת בדרך כלל בריקוד שלה. בעלה, טוני, אומר שהוא לא מופתע מכלום שהיא עושה, בהתחשב בניסיון הקודם שלה בטלוויזיה ובתוכניות ריאליטי. ילדיה התרגלו לתחביב שלה עם הזמן.

בקהילת רקדני העמוד, סריטלה נחשבת לאגדה. חבריה הצעירים יותר מתארים אותה כמעוררת השראה, עם זרימה מדהימה ויכולת להציג את חוזקותיה. היא מפריכה את הנרטיב החברתי לגבי נשים מבוגרות ומראה שהחיים לא נגמרים אחרי גיל 30.

 

סריטלה, שיש לה רקע בתעשיית היופי, משתפת טיפים לשמירה על מראה צעיר, כולל שתיית מים, שמירה על תנועה, ואכילה בריאה

 

סריטלה, שיש לה רקע בתעשיית היופי, משתפת טיפים לשמירה על מראה צעיר, כולל שתיית מים, שמירה על תנועה, ואכילה בריאה. היא מדגישה את חשיבות הפינוק העצמי והגישה החיובית.

המסר העיקרי של סריטלה הוא שאף פעם לא מאוחר מדי לנסות דברים חדשים ולחיות את החיים שאתה רוצה. היא מעודדת נשים מבוגרות לא לקבל את הגישה של "אני לא יכולה" ולהמשיך לשאוף ליופי וכוח, גם אם זה דורש יותר עבודה מבעבר.

סיפורה של סריטלה מזכיר לנו שהזדקנות לא חייבת להיות מלווה בוויתור על יופי, מיניות, כוח או הפעילויות שאנחנו אוהבים. היא מהווה דוגמה חיה לכך שאפשר להישאר פעיל, יפה וחזק בכל גיל.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE