הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החופה נפלה על אם החתן - שתקבל פיצוי בסך למעלה מ-2 מיליון דולר
אילינוי: בזמן שהאורחים הגיעו לברך את הזוג הטרי רגע אחרי שבירת הכוס, החופה קרסה על האמא - שנותרה עם פציעות שילוו אותה כל חייה

תאונה שהתרחשה במהלך חתונה יהודית באילינוי, התירה את אם החתן עם פציעות קבועות ופיצוי גבוה של 2.3 מיליון דולר.

ביום שאמור היה להיות אחד המאושרים בחייה, ג'נט דייוויס בת ה-55 מצאה את עצמה סובלת מפציעות בעמוד השדרה ובאוזן הפנימית לאחר שהחופה נפלה עליה במהלך חתונת בנה בשנת 2021.

דייוויס עמדה לפי הדיווחים ישירות מתחת לחופה כאשר המבנה, שמשקלו מוערך ב-87 פאונד, קרס ופגע בצווארה ובגבה – זאת בזמן שהאורחים ניגשו לברך את הזוג הטרי אחרי שהחתן שבר את הכוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה | צילום: Getty Images

 

בת ה-55 צברה חשבונות רפואיים גבוהים ביותר בסך 325,000 דולר לאחר התאונה, שכללו טיפול בזעזוע מוח, טינטון וניתוח בעמוד השדרה. הפציעות של דייוויס באוזן הפנימית ובעמוד השדרה הצווארי צוינו מאז כ'בעלות אופי קבוע'.

תביעה הוגשה בשם דייוויס ובעלה, אדוארד, נגד אולם האירועים Ateres Ayala שבסקוקי, וחברת האם של האולם Luxe Catering LLC, וכן נגד מי שבנה את החופה, חוסה וארגס אורטגה.

אחד מעורכי הדין של משפחת דייוויס, טימותי קוואנה, טען כי כל התקרית הייתה "ניתנת למניעה בקלות" ו"מעולם לא הייתה צריכה לקרות".

ב-13 בספטמבר, כמעט 3 שנים לאחר חתונת בנה, הושג הסדר פשרה בסך 2.3 מיליון דולר עם הנתבעים כאשר עורכי הדין של משפחת דייוויס טענו: "אם התיק היה מגיע למשפט, היינו מוכנים להציג וידאו של הקריסה ועדות בלתי מופרכת שכישלונם של אולם האירועים ושל חברת האם לאבטח את החופה במצב מבני תקין כראוי היה הגורם לקריסה".

"אילו 'עטרת' ו'לוקס' היו מאבטחות כראוי את החופה, היא לא הייתה קורסת, הפציעות של ג'נט דייוויס היו נמנעות והמשפחה הייתה נהנית מחגיגת חתונה יפה", הוסיף קוואנה.

לדברי מקאליסטר, 'עטרת אילה' שילמה 550,000 דולר בפיצויים, אורטגה שילם 10,000 דולר בפיצויים ולוקס קייטרינג שילמה את 1.74 מיליון הדולר הנותרים.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE