הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצעה מפתה מחברת התעופה של יפן: טיסות פנים ארציות חינם
על המטיילים לרכוש תחילה כרטיס טיסה הלוך ושוב בינלאומי ליפן והטיסות החינמיות זמינות רק לנסיעות פנים ארציות בין ערים נבחרות ביפן

חברת התעופה של יפן מציעה מבצע מפתה: טיסות פנים ארציות חינם בתוך המדינה לתיירים בינלאומיים. אבל יש תנאי. על המטיילים לרכוש תחילה כרטיס טיסה הלוך ושוב בינלאומי ליפן. הטיסות החינמיות זמינות רק לנסיעות פנים ארציות בין ערים נבחרות ביפן, לא לטיסות בינלאומיות.

המבצע נועד לעודד מבקרים לחקור יעדים מחוץ למסלול המקובל ביפן. בעוד שהעסקה נשמעת אטרקטיבית, על המטיילים להיות מודעים לתנאים הנלווים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יפן חווה עלייה בתיירות, בחלקה הודות ליין מוחלש. מועצת התיירות והנסיעות העולמית מעריכה שהכנסות התיירות של יפן יגיעו לשיא של 42 מיליארד דולר השנה

 

כיצד עובדת הצעת הטיסה החינמית של יפן?

כדי לנצל את המבצע, על המטיילים להזמין תחילה טיסה בינלאומית הלוך ושוב ליפן. לאחר הבטחת הטיסה הבינלאומית, הם יכולים להוסיף טיסות פנים ארציות לערים נבחרות ביפן ללא עלות נוספת. עם זאת, יש כמה דברים חשובים לזכור:

  • ההצעה זמינה למטיילים ממדינות כמו ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וסין, בין היתר.
  • הטיסות החינמיות הן פנים ארציות בלבד, כלומר העסקה לא תעזור לכם להגיע ליפן בחינם.
  • על הנוסעים להמשיך מהמרכזים העיקריים תוך 24 שעות, או להתמודד עם דמי עצירת ביניים של 100 דולר.

המבצע הוא חלק ממאמציה של חברת התעופה של יפן לעודד תיירות ליעדים פחות פופולריים, אך הוא עשוי עדיין להוביל מטיילים רבים למקומות המוכרים ביותר במדינה, כמו טוקיו וקיוטו.

יפן חווה עלייה בתיירות, בחלקה הודות ליין מוחלש. מועצת התיירות והנסיעות העולמית מעריכה שהכנסות התיירות של יפן יגיעו לשיא של 42 מיליארד דולר השנה, עולות על רמות טרום המגפה ב-5.7%. למרות זאת, תושבים במרכזי תיירות עיקריים הביעו תסכול מעליית המחירים והלחץ המוגבר על המשאבים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE