הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רופאה מקליפורניה תובעת מסעדה תאילנדית בשל מנה חריפה ש"לא ראויה לאכילה אנושית"
הנוירולוגית מסן חוזה הזמינה מנת פתיחה ששמה 'כדורי דרקון', וביקשה מהשף שיכין אותם פחות חריפים ממה שהם. אבל זה לא הספיק, והיא סובלת מפציעות מתמשכות

רופאה מקליפורניה תובעת מסעדה תאילנדית לאחר שהזמינה מנה שלטענתה הייתה 'לא ראויה לצריכה אנושית', בטענה שסבלה מכוויות כימיות לאחר שאכלה שם.

Coup de Thai' מסעדה תאילנדית בלוס גאטוס שבאזור המפרץ הדרומי, מציעה מנת פתיחה בשם 'כדורי דרקון' - כדור עוף מטוגן ופיקנטי עם נענע, בצל ירוק, כוסברה, עלי ליים קאפיר, צ'ילי ואבקת אורז, מוגש חם.

אך לאחר שהרג'סלין ואליה, נוירולוגית מסן חוזה, הזמינה את מנת הפתיחה בת 11 הדולרים בערב בילוי עם חברה ביולי 2021, היא טענה כי זה גרם לתוצאה כואבת ובלתי הפיכה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנת כדורי דרקון 

 

התביעה טענה כי 'היא סבלה מפגיעות קבועות ותהיה פגועה לנצח', כך דווח ב-Silicon Valley.

ואליה טענה כי המנה הייתה כה חריפה, שהיא סבלה מכוויות כימיות במיתרי הקול, בוושט ובחלק הפנימי של הנחיר הימני - מה שהוביל להרס קולה וגרונה.

היא תובעת יותר מ-35,000 דולר עבור הוצאות רפואיות, אובדן הכנסה ונזקים בתביעה שהוגשה דרך בית המשפט העליון של מחוז סנטה קלרה.

התקרית אירעה ביולי 2021, כאשר ואליה וחברתה הלכו אמור למסעדה והזמינו את מנת הפתיחה – שמפורסמת כחריפה. אך ואליה לכאורה ביקשה מהמלצר שלה להכין אותה עם פחות חריפות בשל סבילות נמוכה או אפסית לחריפות, והמלצר הסכים להעביר זאת לשף.

אך מיד לאחר שהחלה לאכול את כדורי הדרקון, היא 'הרגישה שכל פיה, גג הפה, לשונה, גרונה ואפה בוערים כמו אש' כאשר 'עיניה ואפה הזילו דמעות, והיא החלה להשתעל', כך דווח ב-Silicon Valley. לאחר האכילה, היא החלה לאבד את קולה ואובחנה עם כוויות כימיות פנימיות בשל הצ'ילי שהיה במנה.

ואליה טענה כי העובדים היו צריכים להיות מאומנים להגיש מוצרים מסוימים במקרה של תגובה רעה ל'עוצמת החריפות'.

 

המסעדה אותה תובעת ואליה

 

היא לכאורה ביקשה מהמלצרית יוגורט או כוס חלב - כל מוצר חלב שהיה זמין כדי לעזור לה להקל על הצריבה. אך 'שום חלב, גלידה, יוגורט, שמנת חמוצה או מוצר חלב אחר לא סופק או הוצע לואליה כדי להרגיע את הצריבה הברורה'.

היא נאלצה לשתות כוס שלמה של מי קוקוס לפני ששתתה עוד יותר מים רגילים, אך טענה כי מאמציה לא עזרו להפחית את תחושת השריפה.

התביעה מפנה אצבע מאשימה במיוחד כלפי הצ'ילי התאילנדי, הידוע גם כצ'ילי 'עין הציפור' - זן של פלפל צ'ילי שמקורו במקסיקו ומשמש בעשרות מטבחים אסייתיים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE