הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הימים האחרונים של זמר 'ואן דיירקשן' - לפני שככל הנראה קפץ אל מותו
ליאם פיין בן ה-31 נפל ממרפסת בקומה השלישית בבית מלון בבואנוס איירס, ימים אחרי שארוסתו לשעבר פרסמה ברשתות החברתיות שהוא מטריד אותה כבר שנים

בימים האחרונים לפני מותו של חבר להקת וואן דיירקשן ליאם פיין – שנפל ביום רביעי מקומה שלישית אל מותו – הזמר בן ה-31 התמודד עם בעיות הקשורות לארוסתו לשעבר, מאיה הנרי.

לא ברור אם מותו של פיין היה מכוון או תאונה, אולם בכיר במערכת הביטחון של בואנוס איירס טען כי הזמר "זרק את עצמו ממרפסת חדרו" במלון קאסה-סור פלרמו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליאם פיין 

 

מקורות דיווחו כי פיין "התנהג באופן קיצוני" ברגעים שקדמו לנפילה והיה צורך לשאת אותו בחזרה לחדר המלון שלו לאחר שניפץ את המחשב הנייד שלו בלובי. מקורבים סיפרו כי בוגר 'אקס פקטור', שהודה בעבר בהתמכרות לאלכוהול ובעיות בריאות נפשית, "עבר תקופה של התנהגות הרסנית במשך זמן רב".

דקות לפני שפיין נפל אל מותו, עובד מלון התקשר למוקד החירום המקומי והעביר דיווח מטריד במיוחד.

"יש לנו אורח שהוא תחת השפעת סמים ואלכוהול. כשהוא בהכרה הוא משחית הכל בחדר... אנחנו צריכים שתשלחו מישהו בדחיפות כי אני לא יודע אם חיי האורח הזה בסכנה. הוא נמצא בחדר עם מרפסת. ואנחנו קצת דואגים שהוא יעשה משהו, שהוא יעמיד את חייו בסכנה".

 

 

כאמור, בן ה-31 "היה מוצף מאוד מכל הבעיות המשפטיות" הקשורות לאקסית בת ה-23. השניים החלו לנהל מערכת יחסים בשנת 2018, באותה שנה שפיין נפרד מבת זוגו לשעבר שריל קול, איתה יש לו בן בן 7, בר.

הנרי הוציאה בשבוע שעבר צו מניעה נגד הזמר, לו הייתה מאורסת לפני שהשניים נפרדו ב-2022, לאחר שפרסמה ברשתות החברתיות טענות שהוא יצר איתה קשר באופן אובססיבי. לפי ה'דיילי מייל', פיין קיבל מכתב מעורך הדין של הנרי "בעקבות הופעת מידע חדש ומדאיג".

בסרטון שפרסמה בטיקטוק ב-6 באוקטובר, הנרי טענה שהאקס שלה – אם כי היא לא הזכירה את שמו, ממשיך "להציף" את הטלפון שלה.

 

 

"מאז שנפרדנו, הוא שולח לי הודעות, מפוצץ לי את הטלפון, לא רק ממספר הטלפון שלו, זה תמיד ממספרי טלפון שונים. אני אף פעם לא יודעת מאיפה זה יגיע... בנוסף הוא ישלח לי אימייל", טענה הנרי. "לא רק לי, אלא הוא גם יציף את הטלפון של אמא שלי. האם זו התנהגות נורמלית בעיניכם?", אמרה וציינה כי הוא "שולח הודעות גם לחברים שלי".

"הוא יוצר חשבונות iCloud חדשים כדי לשלוח לי הודעות ב-iMessage , זה תמיד חשבון iCloud חדש. כל פעם שאני רואה אחד מופיע בטלפון שלי אני אומרת, 'הנה זה מתחיל שוב'".

פיין יצא עם המשפיענית קייט קסידי כאשר מת לאחר שנפל מהקומה השלישית של המלון בבואנוס איירס. בני הזוג בילו חופשה רומנטית יחד במדינה ימים ספורים לפני כן, אם כי קסידי חזרה הביתה לבדה כמה ימים לפני האירוע הטרגי.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE