הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רב המרצחים יחיא סינוואר חוסל על ידי צה"ל
שנה אחרי הטבח האכזרי ביותר שידע העם היהודי מאז השואה, המוח שעמד מאחורי הטבח חוסל על ידי לוחמי צה"ל. לשכת רה"מ הדגישה: לא היו חטופים באזור

יחיא סינוואר, המחבל הנתעב ביותר שעמד מאחורי הטבח האכזרי על אזרחי ישראל לפני שנה ועשרה ימים, חוסל על ידי כוחות צה"ל. כך גוברת ההערכה בישראל, והודעה רשמית על כך צפויה להתפרסם בקרוב.

בירושלים הדגישו כי לא היו חטופים לצידו של סינוואר בעת חיסולו. זאת כאשר דיווחים מצביעים על כך שששת החטופים שהוצאו להורג במנהרת חמאס לפני חודש וחצי היו אלה שהיוו כמגן של ראש ארגון הטרור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בהודעה הראשונית שפורסמה, דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי כתב: "במהלך פעילות של לוחמי צה״ל ברצועת עזה, חוסלו שלושה מחבלים. צה״ל ושב״כ בודקים את האפשרות כי אחד המחבלים הוא יחיא סינוואר. בשלב זה לא ניתן לאשר את זהות המחבלים".

"במבנה בו נהרגו המחבלים, לא נמצאו סימנים להיותם של חטופים באזור", הוסיף הגרי. "כוחות צה״ל ושב״כ הפועלים בשטח ממשיכים לפעול תחת הזהירות הנדרשת. אנו מבקשים להיצמד לנוסח המדובר ולהנחיות הצנזורה לטובת שמירה על ביטחון כוחותינו. פרטים נוספים בהמשך".

סינוואר ועוד שני מחבלים חוסלו בהתקלות עם כוחות צה"ל מביסל"ח, כאשר הלוחמים זיהו מבנה ממולכד עם חמושים בתוכו. אחרי שחיסלו את המחבלים, החיילים נכנסו למבנה - ולפתע הבינו שאחד המחבלים "נראה מאוד דומה" לסינוואר. 

על פי הדיווחים, על גופות המחבלים היו כמות גדולה של מזומנים בשקלים, ותעודות מזהות ומסמכים שונים - ייתכן שחלקם מזויפים. כמו כן, המבנה היה מלא במטעני חבלה ורימונים. 

 

 

 

בתקשורת הערבית מדווחים כי בדיקת DNA בוצעה כבר על ידי ישראל, ותוצאותיה אימתו כי מדובר בסינוואר. עם זאת, בירושלים כאמור טרם הודיעו על כך רשמית.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE