הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השערוריות סביב דאג אמהוף: "למה התקשורת מתעלמת מזה?"
האדון השני של ארה"ב, בעלה של קמלה האריס, אישר לאחרונה את הדיווח שהוא בגד באשתו והכניס להריון את המטפלת - כאשר עוד האשמות נגדו החלו לצוץ

מנחה 'זמן אמת' ביל מאהר תהה האם חכם מצד התקשורת הליברלית להמשיך להתעלם מהשערוריות הגדלות סביב האדון השני של ארה"ב דאג אמהוף, בעלה של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות קמלה האריס.

"יש הרבה רכילות בחדשות השבוע על דאג", אמר מאהר בדיון פאנל  בתוכנית ה-HBO שלו ביום שישי. "אם אנשים לא יודעים מה קורה, אז ה'דיילי מייל' מדווח ששלוש נשים [חברתו לשעבר של אמהוף] דיברו בו-זמנית, מה שהיה הסטנדרט לעתים קרובות במקרים כאלה, שהיא אמרה שבשנת 2011 או משהו כזה, הם היו בפסטיבל הסרטים בקאן. הוא סטר לה. הוא חשב שהיא מפלרטטת עם הסדרן".

"הוא הכניס להריון את המטפלת, נכון? זה מאושר", התערב מנחה הרדיו השמרני באק סקסטון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דאג אמהוף וקמלה האריס | צילום: רויטרס

 

"זה מאושר. הוא בהחלט הכניס להריון את המטפלת", השיב מאהר בצחקוק. "מה שאני אומר הוא, אם זה הופך ליותר אמין - ואנחנו עדיין לא יודעים. כלומר, הרבה מהאתרים השמרניים עדיין לא מדווחים על זה, אז לא הייתי תוקף אף אחד על זה שהוא לא מדווח עדיין כי צריך לבדוק את הדברים האלה. אבל אם זה הופך ליותר אמין, בוודאי ברמה של ברט קוואנו, שסוג כזה של דבר דווח על ידי כולם די מהר. האם התקשורת הליברלית תמשיך להתעלם מזה?".

"כן, הם ימשיכו. בהחלט," ענה סקסטון. "האם זה לא יגרום לזה להיראות גרוע יותר?" שאל אז מאהר.

 

אמהוף, שהתקבל על ידי התקשורת כדמות חיובית של גבריות, נשטף בשערורייה בשבועות האחרונים. אמהוף אישר שהיה לו רומן מחוץ לנישואין עם המטפלת המשפחתית והכניס אותה להריון, מה שהוביל לסיום נישואיו לאשתו הראשונה, קרסטין אמהוף.

"במהלך נישואיי הראשונים, קרסטין ואני עברנו זמנים קשים בגלל מעשיי", אמר אמהוף בהצהרה. "לקחתי אחריות, ובשנים שחלפו מאז, עבדנו על הדברים כמשפחה ויצאנו חזקים יותר בצד השני".

ה'דיילי מייל' המשיך עם דיווחים שמפרטים האשמות מרשיעות, כולל שהוא "סטר בכוח" לחברתו דאז ב-2012 וכן שהוא התנהג באופן "לא ראוי" ו"שוביניסטי" במשרד במהלך כהונתו כמנהל משרד עורכי הדין Venable בלוס אנג'לס משנת 2006 עד 2017.

כמעט כל מראיין בתקשורת נמנע מהנושא לחלוטין בעת שישב עם אמהוף מאז שהשערוריות התפרצו, אבל כאשר ג'ו סקרבורו מ-MSNBC הזכיר באופן כללי "סיפורי צהובונים" עליו, בן הזוג השני לא הכחיש את הטענות.

"אין לנו זמן להיות כועסים. אין לנו זמן להתמקד בזה. זו הסחת דעת מוחלטת. זה מתוכנן לנסות להוציא אותנו מהמשחק שלנו", אמר אמהוף לסקרבורו בשבוע שעבר.

 

ביל מאהר 

 

בהמשך הדיון בפאנל של מאהר, עיתונאית CNN לורה קואטס השיבה באומרה שזה "זהיר" מצד התקשורת להיות "זהירה" לגבי האשמות רציניות כאלה כמו אלו שעומדות בפני אמהוף "עד שיש לך את הפרטים התומכים"' והוסיפה שזה "הוגן" לבדוק את הטענות.

"מה שאני לא חושבת שהוגן הוא, ואני עקבית בזה בכל המקרים, זה הכפשת יתר", אמרה קואטס. "אני חושבת שצריך לתת מידע לאנשים, וצריך באמת לעשות את שיעורי הבית והרקע. אני לא חושבת שבכך שלא מדווחים - ושוב, אני לא מכירה את כל הטענות שמעורבות כאן, אבל אני חושבת שזה מתאים לחקור כפי שמתאים להיות זהירים לפני שפשוט מכניסים משהו לאתר שיש לו את האימותים האלה".

כתב האטלנטיק טים אלברטה כינה את השערורייה של אמהוף "בעיה" עבור הקמפיין של סגנית הנשיא קמלה האריס ש"תצטרך להתמודד איתה עכשיו".

"ללא קשר למה שמאושר או לא מאושר, אני חושב שיש עכשיו טיפת דם במים. העניין של המטפלת היה הטיפה הראשונה. ועכשיו יש קצת יותר", אמר אלברטה. "וזה לא יקח הרבה זמן עכשיו. אני יכול להבטיח לך שיש צוותי חקירות בטיימס ובפוסט ובמקומות אחרים שבודקים את זה".

 

 

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE