הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפרשן מהאמירויות שבירך על חיסולו של סינוואר - במסר לישראל: "תתעלמו מהשמאל בוושינגטון"
אמג'ד טאהא ידוע כתומך בנורמליזציה עם ישראל, אך אחרי שנודע על חיסולו של המחבל האכזרי בדורנו – הוא יצא מגדרו ולא הפסיק לשבח את המדינה בפרט ואת היהודים בכלל

אמג'ד טאהא הוא פרשן מאיחוד האמירויות הערביות, אשר לא מפחד להביע את תמיכתו בנורמליזציה עם ישראל ובטח במלחמה שלה נגד הג'יהאד.

אחרי שנודע על חיסולו של רב המרצחים יחיא סינוואר, טאהא פרסם סדרה של פוסטים בחשבונו ב-X, בירך את ישראל והעביר מסר חשוב בתקווה למזרח תיכון אחר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפרשן אמג'ד טאהא

 

בפוסט הראשון, הפרשן אמר: "אל תנהלו משא ומתן עם טרוריסטים או תציעו להם משהו תחת כל נסיבות. ישראל, פעלתם באופן מושלם בחיסולו של יחיא סינוואר ונסראללה, ושירתתם את אינטרסים של האנושות, כולל אלה שבעזה ובלבנון".

"המשיכו במסלול זה - אין מקום לחמאס או לחזבאללה בעתיד של המזרח התיכון. התעלמו מהקולות השמאליים בוושינגטון, פריז, או במקום אחר. כאשר אויבכם חלש, השמידו אותו - אל תאפשרו לו להתאושש. הגנו על המדינה שלכם - על היהודים, הנוצרים, המוסלמים, והערבים שלכם. זהו צדק. ההתקפה שלהם ב-7 באוקטובר חתמה על גורלם - הם חפרו את קברם באותו יום".

 

 

בהמשך, טאהא פרסם פוסט נוסף:

"היום מציין רגע של ניצחון לשלום ולצדק. עם ההדחה המאומתת 100% של יחיא סינוואר, המנהיג האכזרי של חמאס, קרן אור של תקווה זורחת בהירה יותר לנפגעים התמימים. ליבנו עם השבויים, ואנו מתפללים בחום לשובם הבטוח. זהו לא רק ניצחון לישראל אלא רגע מכריע לכל האנושות - עדות לעמידות הטוב מול הרע. בואו נשמח באמונה מחודשת, חוגגים את זריחתו של מחר טוב יותר. שימצאו אלה הבוחרים בטרור את קצם, ושיזרח השלום במקומם".

 

 

בציוץ האחרון שלו על חיסולו של המחבל האכזרי בדורנו, טאהא המשיך לשבח את עבודתה של ישראל – ובעיקר את הערכים היהודיים:

"היהודים הם אומה בעלת מוסר גבוה, בית ספר לכבוד. יחיא סינוואר רצח את ילדיהם ואנס את נשותיהם, וביום מותו הם לא גררו את גופתו כפי שעשו אחרים לקדאפי. הם לא ערפו את ראשו כפי שעשה חמאס לישראלים. הם לא רמסו את גופתו ברגליהם כפי שעשו עיראקים מסוימים לסדאם, ואף לא ירקו על גופתו למרות הנבזות המוחלטת של יצור זה".

 

 

"במקום זאת, הם הניחו את הגופה בשק שחור והעבירו אותה בכבוד מלא. זהו ההבדל בין ברבריות לציוויליזציה, ההבדל בין בני החושך לבני האור. זהו ההבדל בין אלה שמכבדים את החיים ואת המתים, לבין אלה שאינם מכבדים לא את אלה ולא את אלה. זהו ההבדל בין המוסר של האביר האמיץ והמנצח לבין הפחדן הנמלט שסופו הגיע ללא מלווה אחד, כמו חולדה רקובה ומתה".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE