הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כל אוכלוסיית לוס אנג'לס הייתה יכולה למות עם כמות הפנטניל שנתפסה השבוע
במהלך פשיטה אחת השבוע, ה-LAPD תפס את האופיואיד הסינתטי הקטלני בכמות השווה ל-4 מיליון דולר, שפוטנציאלית היה הורג פי שלושה מאוכלוסיית העיר

משטרת לוס אנג'לס ביצעה במהלך השבוע האחרון מעצר משמעותי, במהלכו תפסה כמות פנטניל שהייתה יכולה פוטנציאלית להרוג כל תושב בעיר.

המעצר בוצע במהלך חקירת סמים בקרבת מרכז לוס אנג'לס שכללה מספר מחלקות של משטרת לוס אנג'לס, ה-LAPD.

המשטרה עצרה את חוסה אלברטו סוטו בן ה-28 באשמת מכירת פנטניל, אופיואיד סינתטי מסוכן הנקשר למותם של עשרות אלפי אמריקאים רק בשנה שעברה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפנטניל שנתפס השבוע על ידי משטרת לוס אנג'לס

 

חקירה הובילה את המשטרה לבצע צו חיפוש ברחוב סנטרל 7500 בדרום לוס אנג'לס, שם מצאו השוטרים יותר מ-50 פאונד של פנטניל באבקה וכמעט תשעה פאונד של הרואין שחור, בנוסף ל-14,500 דולר במזומן.

סכום זה מייצג שווי רחוב של כ-4 מיליון דולר, לפי הרשות לאכיפת הסמים, ה-DEA.

הרשויות אומרות ש-2 מ"ג מספיקים למנה קטלנית פוטנציאלית. בהתחשב בכך, כמות הפנטניל שנתפסה השבוע מספיקה להרוג פוטנציאלית יותר מ-11 מיליון איש, כמעט פי שלושה מאוכלוסיית לוס אנג'לס.

רישומי הכלא המקוונים מראים שסוטו נשאר במעצר ללא אפשרות שחרור בערבות. לא היה ברור אם שכר עורך דין שיכול לדבר בשמו.

פנטניל הוא אופיואיד סינתטי שחזק עד פי 50 מהרואין ופי 100 ממורפיום. למרות שהוא משמש למטרות לגיטימיות לעזרה לנפגעי טראומה המטופלים בבתי חולים, השימוש הבלתי חוקי בו התפשט בעשור האחרון.

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, ה-CDC, מדווח שהיו כמעט 75,000 מקרי מוות מהתמכרות לפנטניל בשנה שעברה. יותר מ-150 אנשים מתים כל יום ממנות יתר הקשורות לאופיואידים סינתטיים כמו פנטניל.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE