הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחת ולתמיד: אלו הן 10 חברות התעופה הטובות בעולם
ניתוח על פי יותר מ-30 קריטריונים שנעשה על ידי העיתון הבריטי 'הטלגרף', קבע איזו חברה תבטיח לכם את חווית הטיסה הטובה ביותר

יש כל כך הרבה חברות תעופה, וכל כך הרבה דירוגים המשווים הכל, מהעלות ועד לאיכות האוכל בטיסה - לפעמים אתה פשוט רוצה שמישהו יגיד לך איזה מהן טובות באופן כללי.

מגזין 'טיים אאוט' דיווח לאחרונה על דירוגים שונים של חברות תעופה, החל מאלה של Travel + Leisure ו-CN Traveller ועד לפרסי חברות התעופה העולמיות. עם זאת, מעטים ערכו ניתוח מעמיק כמו הסיכום הזה של 'הטלגרף'.

בהערכת כל דבר, מהמרווח לרגליים ודיוק בזמנים ועד לגיל הצוות והיקף הרשת, העיתון ניתח 90 חברות תעופה (אבל שבריטים נוטים לטוס בהן) על פי יותר מ-30 קריטריונים, וכעת יש לנו תובנה מקיפה למדי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הטובה בעולם 

 

אולי זה לא יפתיע אתכם לגלות ש'אמירייטס' דורגה כחברת התעופה הטובה ביותר בעולם, הודות לציונים גבוהים בכל התחומים. מרווח רגליים מרווח, הקצאות מטען נדיבות, מוניטין לדיוק בזמנים ושירות באיכות מעולה הם כולם סימני היכר ברורים של חברת תעופה מוצקה, ובהתחשב בכך שהיא מספקת את כל אלה, אמירייטס טסה לראש הדירוג הזה.

'קטאר איירווייז' נחתה למקום השני, ו'סינגפור איירליינס' הגיעה למקום השלישי. יתר על כן, כל שלוש המדורגות בראש הגיעו לחמשת המקומות הראשונים בכל אחד מהדירוגים האחרים (לעיל) גם כן. חייבים לאהוב עקביות!

עשר חברות התעופה הטובות ביותר בעולם, לפי הטלגרף:

  1. אמירייטס
  2. קטאר איירווייז
  3. סינגפור איירליינס
  4. קתאי פסיפיק
  5. אול ניפון איירווייז
  6. טורקיש איירליינס
  7. ג'פן איירליינס
  8. אייר פראנס
  9. אתיחאד
  10. קוריאן אייר

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE