הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אישה מלאס וגאס שהתאבלה על בעלה גילתה שנעשתה טעות והוא בחיים
משטרת לאס וגאס הודיעה כי ברנדון גרין, בן 37 נהרג בפגיעת פגע וברח אולם, יום לאחר מכן הודתה שחלה טעות בזיהוי

אסתר אקוסטה, תושבת לאס וגאס, חוותה טלטלה רגשית קשה כאשר המשטרה הודיעה לה בטעות על מות בעלה, ברנדון גרין, בתאונת דרכים. "איך יכול להיות שמישהו מת בטעות? האם ליבו של בעלי הפסיק לפעום?" שאלה אקוסטה בכאב בראיון לערוץ החדשות המקומי.

האירוע החל ב-15 בספטמבר, כאשר משטרת לאס וגאס הודיעה על פגיעת פגע וברח בהולך רגל. יומיים לאחר מכן, המשטרה הודיעה כי הקורבן נפטר מפצעיו וזיהתה אותו כברנדון גרין, בן 37. אקוסטה סיפרה כי הידיעה הממה אותה לחלוטין, והיא החלה לתכנן את חייה החדשים עם שתי בנותיהם ללא אביהן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פצוע קשה אבל בהחלט לא מת. גרין

 

אולם, יום לאחר מכן, המשטרה פרסמה עדכון מפתיע: משרד הקורונר של מחוז קלארק טעה בזיהוי, ומישהו אחר נהרג בתאונה. גרין, למעשה, היה עדיין בחיים ומאושפז במצב קריטי במרכז הרפואי האוניברסיטאי.

על פי דף גיוס תרומות מה-16 באוקטובר, גרין שוחרר מטיפול נמרץ לאחר חודש, אך צפוי להישאר בבית החולים לפחות עוד שלושה חודשים. התאונה הותירה אותו עם דימום מוחי, קרישי דם ושברים. אקוסטה ושתי בנותיהן, סלה ותקווה, מבקרות את גרין בבית החולים מדי יום.

המשפחה מתמודדת עם הטראומה הרגשית בזכות תמיכה של משפחה, חברים והקהילה. בינתיים, הנהג הפוגע שהשאיר את גרין "למות בכביש" עדיין לא נתפס. המשטרה אמרה לאקוסטה שהם צמצמו את החיפוש לרכב מסוים, אך עדיין אין מספר רישוי או חשוד.

"אתה צריך לפחד לחיות ביודעך שעשית את זה למשך שארית חייך ולא אמרת כלום. אתה צריך לפחד מזה, לא מההשלכות. ההשלכות הן הדבר הפחות חשוב," אמרה אקוסטה, פונה לנהג הפוגע.

משטרת לאס וגאס מסרה כי הרכב החשוד הוא אקורה TSX לבנה, כנראה משנת 2011-2014, עם נזק לשמשה הקדמית, לגריל ולפגוש. המשטרה ומשרד הקורונר של מחוז קלארק לא הגיבו לבקשות לתגובה.

מקרה זה מדגיש את החשיבות של זיהוי מדויק בחקירות משטרתיות ואת ההשלכות הרגשיות הקשות שיכולות להיות לטעויות כאלה על משפחות. הוא גם מעלה שאלות לגבי הנהלים והפרוטוקולים הקיימים לזיהוי קורבנות ולתקשורת עם משפחותיהם במקרים של תאונות קטלניות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE