הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב הפופ היהודי-אמריקאי מכר את אחוזתו בלוס אנג'לס תמורת יותר מ-10 מיליון דולר
צ'ארלי פות' הציע את הבית בשכונה היקורתית טרוסדייל אסטייטס עבור 17 מיליון דולר, אך הסכים להעביר אותו תמורת 6 מיליון דולר פחות – את עבור כוכב הריאליטי ג'וש פלאג

כוכב הפופ צ'ארלי פות' מכר את אחוזתו בלוס אנג'לס בעסקה מחוץ לשוק לכוכב הריאליטי Million Dollar Listing Los Angeles, ג'וש פלאג, זאת תמורת 11 מיליון דולר.

הבית ממוקם בשכונה היוקרתית טרוסדייל אסטייטס בבוורלי הילס והוא הוצע למכירה במקור ב-17 מיליון דולר. פות' רכש את הבית לראשונה ב-2017 תמורת קצת פחות מ-9 מיליון דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הבית בן ארבעת חדרי השינה נבנה ב-1965 ותוכנן על ידי האדריכל רקס לוטרי. בנכס יש גם שלושה חדרי אמבטיה מלאים ושני חדרי שירותים.

"הבית היה פעם מרכז חברתי לאליטה של בוורלי הילס, ואירח לעתים קרובות חברים מ'קבינט המטבח' של רונלד רייגן ומפורסמים ובכירים רבים בתעשייה.

האדריכל סטיבן שורטרידג' פיקח לאחרונה על "שיפוץ מאסיבי" של הבית. יש בו אולם כניסה רשמי בגובה כפול, סלון מונמך ובר משקאות מובנה.

בנכס יש גם משרד פרטי עם פטיו משלו, חדר אוכל גדול, דלפק ארוחת בוקר משיש וחדר כביסה ייעודי.

בסוויטת השינה הראשית יש חדר אמבטיה צמוד, סאונה ומקלחת משיש עם חלון גג גדול. בהמשך לנושא השיש, בחדר האמבטיה הראשי יש גם כיור כפול משיש ואמבטיית אבן שיש.

בחוץ ישנה בריכת שחייה מחוממת, פטיו לאוכל בחוץ, מטבח חיצוני ומדורה. המוסך הוסב לסטודיו כושר.

 

 

פות', הבעלים הקודם של הבית, התחתן לאחרונה עם ברוק סנסון, זאת ב-7 בספטמבר. פלאג, שרכש את הבית, התגורר בבית בן שישה חדרי שינה ושבעה חדרי אמבטיה בבל אייר, על פי מגזין 'פיפל'.

סוכן הנדל"ן וכוכב ברוו סיפר קודם לכן לאותו מגזין כי רכש בית אחר בבוורלי הילס, מבלי לראותו, ב-2022 תמורת 9.2 מיליון דולר.

"שמתי עין על הבית הזה מאז שהייתי ילד קטן. הוא לא היה בשוק קרוב ל-60 שנה", אמר פלאג ל'פיפל' על הבית שרכש ב-2022. "כשזה הגיע לשולחני, עצרתי הכל והייתי נחוש מיד להשיג את הבית הזה. זה תמיד היה הבית האהוב עלי ב[בוורלי הילס] פלאטס".

במהלך ראיון ל'דיילי דיש' של ברוו ביולי, פלאג הודה שרכישת הבית בבוורלי הילס הייתה "כנראה לא הדבר החכם ביותר", אך הודה שהוא אוהב את הנכס.

"אני כנראה אקנה בית נוסף - בית מוכן", ציין באותה עת. "אני כנראה אשמור על הבית בבדפורד, ואז אבנה את זה. וכשאסיים עם זה, אני אעבור לאחד מהם או אמכור אותו - אמכור אותו בשביל המקום".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE