הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלופים: הדודג'רס זכו באליפות הנשיונל ליג ויתמודדו מול היאנקיס באליפות העולם
עם ניצחון 10-5 על המטס הדוג'רס יתמודדו ביום שישי הקרוב במשחק הראשון באצטדיון הביתי בלוס אנג'לס על אליפות העולם

טומי אדמן וויל סמית' חבטו הום ראנס כדי לשלוח את שוהיי אוהטני לסדרת העולם בפעם הראשונה, ולוס אנג'לס דודג'רס חיסלו את ניו יורק מטס עם ניצחון 10-5 במשחק 6 של סדרת אליפות הליגה הלאומית ביום ראשון בערב.

הדודג'רס זכו בדגל הליגה הלאומית ה-25 שלהם, שיא היסטורי, והראשון בבית מאז 1988, כאשר ניצחו את המטס בשבעה משחקים. הם עלו לסדרת העולם ה-22 שלהם - ה-13 בלוס אנג'לס - והראשונה מאז 2020, כאשר ניצחו את טמפה ביי במהלך העונה שהושהתה בגלל המגפה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"זה בעצם מה שהאנשים רצו, מה שכולנו רצינו," אמר כוכב הדודג'רס מוקי בטס. "זה הולך להיות קרב בין שתי קבוצות טובות, עם הרבה טיסות ארוכות לרוחב המדינה"

 

הבאים בתור עבור אוהטני וחבריו הם אהרן ג'אדג' וניו יורק יאנקיז, שחוזרים לסדרת העולם בפעם ה-41 והראשונה מזה 15 שנים. משחק 1 יתקיים ביום שישי באצטדיון דודג'ר, ויעמיד זה מול זה את ג'אדג' (58) ואוהטני (54) - מובילי חבטות ההום ראן ב-MLB העונה.

"זה בעצם מה שהאנשים רצו, מה שכולנו רצינו," אמר כוכב הדודג'רס מוקי בטס. "זה הולך להיות קרב בין שתי קבוצות טובות, עם הרבה טיסות ארוכות לרוחב המדינה."

זו תהיה הפעם ה-12 שהקבוצות המפוארות נפגשות בסדרת העולם והראשונה מזה 43 שנים. היאנקיז ניצחו את הדודג'רס שמונה פעמים, בעוד ששלושת האליפויות של הדודג'רס מול המפציצים מהברונקס הגיעו ב-1955, 1963 ו-1981.

"זה המקום שחלמתי לשחק בו כל חיי," אמר אוהטני באמצעות מתורגמן, "ולהיות מסוגל סוף סוף להגיע לבמה הזו ולהיות מסוגל לשחק ובתקווה לנצח היא המטרה הבאה שלי."

אוהטני, המשחק את עונתו הראשונה עם הדודג'רס לאחר שהסכים לחוזה שובר שיאים בשוק החופשי, השיג שתי חבטות וקלע פעמיים במשחק 6. הוא חבט .364 עם שני הום ראנס ושישה RBI בסדרת אליפות הליגה הלאומית.

לא רע עבור הפלייאוף הראשון שלו אחרי שש שנים עם לוס אנג'לס אנג'לס, שמעולם לא היה להם מאזן חיובי או הגיעו לפלייאוף במהלך תקופת כהונתו.

 

 

רליבר הדודג'רס בלייק טריינן הוציא את ברנדון נימו, מארק ויינטוס ופיט אלונסו בסטרייק אאוט בסיבוב השמיני בהופעת שתי המערכות הראשונה שלו מאז סדרת אליפות הליגה הלאומית ב-2021.

הדודג'רס פיגרו לזמן קצר 1-0 לפני שהחובט הרביעי אדמן הגיע בגדול.

הוא הביא את ארבעת הריצות הראשונות של הדודג'רס ו-11 ה-RBI שלו בסדרת אליפות הליגה הלאומית השוו שיא קבוצתי שנקבע על ידי קורי סיגר ב-2020 נגד אטלנטה. אדמן, שזכה בתואר ה-MVP של סדרת אליפות הליגה הלאומית, הצטרף לדודג'רס במועד הטרייד בחודש יולי מסנט לואיס.

הדודג'רס חיסלו את המטס בניסיון השני שלהם בסדרה. הם עלו על ניו יורק בתוצאה 40-26 בששת המשחקים. אף אחד מהמשחקים לא היה צמוד, כאשר הדודג'רס השיגו שני שאטאאוטס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE