הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה נבחרה למדינה השנייה הטובה ביותר בארה"ב
התוצאות ב-51 הקריטריונים שנבחנו כדי להרכיב את הרשימה, הציבו את מדינת הסאנשיין כמעט בטופ - כאשר מי שהצליחה לעקוף אותה היא מסצ'וסטס

לא היינו צריכים מחקר שלם שיספר לנו את זה, אבל נראה שאנשים באמת אוהבים לחיות בפלורידה – כך מאשר ניתוח חדש של WalletHub, לפיו מדינת הסאנשיין היא השנייה הטובה ביותר למגורים בארצות הברית.

חברת הפיננסים מרכיבה רשימה של המדינות הטובות ביותר למגורים בכל שנה, תוך התחשבות בגורמים כמו הזדמנויות תעסוקה, איכות החינוך, בטיחות ואפילו עלות המצרכים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עבור המחקר שלה לשנה הנוכחית, WalletHub השתמשה ב-51 נקודות השוואה שונות כדי לדרג את כל 50 המדינות, ומסצ'וסטס הייתה היחידה שעלתה על פלורידה באיכות. הנה מה שהיה להם לומר על מדינת הסאנשיין:

* היא מתהדרת באחד משיעורי האבטלה הנמוכים ביותר במדינה, בשיעור של 2.9% בלבד, בנוסף למקום השישי במספר הזדמנויות העבודה לנפש.

* יש לה את שיעור המס השביעם הנמוך ביותר ואת צמיחת ההכנסה החציונית השישית בגובהה למשק בית, מה שהופך אותה למקום נהדר לבנות ולהגדיל עושר.

* היא מציעה שפע של פעילויות פנאי לנפש, במיוחד מסעדות, חופים, מרכזי כושר ותיאטראות.

* זוהי מדינה די בטוחה. יש לה את מספר עובדי אכיפת החוק התשיעי בגודלו לנפש, את שיעור הפשיעה האלימה ה-13 הנמוך ביותר ואת שיעור פשעי הרכוש ה-15 הנמוך ביותר.

בכל קטגוריות המדדים, מסצ'וסטס ופלורידה די שוות, למעט בתחום אחד: חינוך ובריאות. מסצ'וסטס מדורגת במקום הראשון במדינה במדדי חינוך ובריאות, בעוד פלורידה יושבת הרחק במקום ה-24. אף אחד לא מושלם, אבל זה תחום אחד שבו בהחלט היינו רוצים לראות שיפור, פלורידה.

מיד מתחת למדינת השמש נמצאת ניו ג'רזי במקום השלישי, שהיא משמעותית יותר זולה מפלורידה ויש לה ציון גבוה יותר בקטגוריית החינוך והבריאות (אם כי הכלכלה שלהם נראית מתקשה קצת במקום ה-25).

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE