הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב לוס אנג'לס החשוד בהיותו אנס סדרתי – מואשם גם ברצח
מייקל דיג'ורג'יו בן ה-50 חשוד כי סימם ותקף מינית לפחות תשע נשים - כאשר אחת מהן מתה כתוצאה מהחמורים הנרקוטים שהוכנסו לגופה

גבר מקליפורניה הואשם בסימום ותקיפה מינית לכאורה של לפחות תשע נשים בשני הבתים שלו - בהרמוסה וברדונדו ביץ'. כך הודיע התובע המחוזי של מחוז לוס אנג'לס.

מייקל דיג'ורג'יו בן ה-50, ביצע לכאורה את התקיפות המזעזעות בין השנים 2019 ו-2021, כולל קורבן אחד שמתה כתוצאה מהסמים, כך אמר משרד התובע המחוזי של מחוז לוס אנג'לס.

הודעה שפורסמה על ידי משרד התובע המחוזי של מחוז לוס אנג'לס מציינת כי דיג'ורג'יו גרם נזק רב לחלק מקורבנותיו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד באונס ורצח, מייקל דיג'ורג'יו 

 

"רבות מהפעולות בוצעו בזמן שהקורבנות היו מסוממות, כך אמרו הרשויות, ונטען כי דיג'ורג'יו גרם לפגיעה גופנית חמורה לשלוש מקורבנותיו", נאמר בהודעה.

"אני מביע את תנחומיי העמוקים ביותר לקורבנות, שחייהם השתנו ללא הכר, ולחיים שאבדו בשל המעשים האכזריים לכאורה של העבריין", אמר התובע המחוזי ג'ורג' גסקון בהצהרה. "המשרד שלנו מחויב להחזיק אותו אחראי לכאב ולטראומה שהוא גרם".

נגד דיג'ורג'יו הוגשו כתבי אישום רבים, בהם אחד של רצח, שלושה של אונס תוך שימוש בסם, אישומי אונס רבים, אישומי סדום שונים ועוד.

דיג'ורג'יו הובא בפני בית המשפט במחלקה 30 של מרכז המשפט הפלילי קלרה שורטרידג' פולץ.

אם יורשע, הוא עלול לקבל עונש מרבי של מאסר עולם.

החוקרים מאמינים שיש עוד קורבנות של דיג'ורג'יו, ומבקשים מהציבור למסור כל מידע שיסייע בחקירה על ידי צלצול למחלקת המשטרה של רדונדו ביץ' במספר 714-863-2859.

התיק מטופל על ידי מחלקת עבירות המין של משרד התובע המחוזי של לוס אנג'לס ונחקר על ידי יחידת החקירות המיוחדות של מחלקת המשטרה של רדונדו ביץ'.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE