הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מספר הולך וגדל של גברים מאשימים את שון 'דידי' קומבס בתקיפה מינית
גל חדש של תביעות משפטיות כולל שמונה גברים אנונימיים שטוענים כי שון "דידי" קומבס תקף אותם בין השנים 1998 ל-2022

גל חדש של תביעות הטרדה מינית מאיים על איל המוזיקה שון "דידי" קומבס, עם שבע תביעות חדשות שהוגשו נגדו ביום שני בבתי המשפט בניו יורק. התביעות החדשות, המצטרפות לשש תביעות שהוגשו בשבוע שעבר על ידי צוות עורכי דין בראשות טוני בוזבי מטקסס, מציגות תמונה מטרידה של התעללות מינית שיטתית.

הבולט בגל התביעות החדש הוא שרוב המתלוננים הם גברים - שמונה מתוך 13 התביעות האחרונות. שניים מהמתלוננים טוענים כי היו קטינים בזמן התקיפות הנטענות. בסך הכל הוגשו 25 תביעות הטרדה מינית נגד קומבס בשנה האחרונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בין מגישי התביעה מתבגרים ששאפו להשתלב בתעשיית המוזיקה, עובד של חברת ביגוד מתחרה, איש אבטחה באחת ממסיבות ה"וייט פארטי" המפורסמות של קומבס, ומאמן כושר אישי

 

התביעה המשמעותית הראשונה מגבר הגיעה מהמפיק רודני "ליל רוד" ג'ונס, שעבד על הפרויקט האחרון של קומבס ב-2023. ג'ונס חשף את קיומן של מסיבות מין המכונות "פריק-אופס", בהן לכאורה השתתפו עובדות מין שנסחרו, והאשים גם את השחקן קובה גודינג ג'וניור בהטרדה ותקיפה מינית.

בין התביעות החדשות נמצאת גם תביעה של אישה שטוענת כי נאנסה בגיל 13 במסיבה שלאחר טקס פרסי MTV בשנת 2000, לכאורה על ידי קומבס ושני סלבריטאים נוספים שזהותם לא נחשפה. ארבע מהתביעות החדשות מתייחסות לאירועים שהתרחשו לכאורה ב-2022.

שמונת הגברים האנונימיים שהגישו תביעות טוענים כי קומבס תקף אותם בין השנים 1998 ל-2022. ביניהם נמצאים מתבגרים ששאפו להשתלב בתעשיית המוזיקה, עובד של חברת ביגוד מתחרה, איש אבטחה באחת ממסיבות ה"וייט פארטי" המפורסמות של קומבס, ומאמן כושר אישי.

נציגיו של קומבס הפנו להצהרה קודמת מעורכי דינו, בה נאמר כי הם בטוחים בעובדות, בהגנה המשפטית שלהם ובהליך המשפטי, וכי "בבית המשפט האמת תנצח: מר קומבס מעולם לא תקף מינית אף אדם - בגיר או קטין, גבר או אישה"/

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE