הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכוכב ההוליוודי שקורא לחבריו השמרנים לצאת מהארון ולתמוך בטראמפ: "זה עכשיו או לעולם לא"
זאקרי לוי, כוכב סרט גיבורי העל 'שהאזאם!', אמר שרבים מחבריו לתעשייה אכן תומכים במפלגה הרפובליקנים אבל מפחדים מאוד להכריז על כך בפומבי

השחקן האמריקאי זאקרי לוי פנה לכל ה"שמרנים בארון" בהוליווד לצאת החוצה ולתמוך בפומבי במועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ.

במהלך שידור חי באינסטגרם ביום ראשון, כוכב 'שהאזאם' בן ה-44 התייחס לטענתה של המנחה וופי גולדברג מהתוכנית The View לפיה הוליווד היא "עיר שנוטה ימינה" שבה "מעט מאוד אנשים מושפעים מכך שהם רפובלינקים".

לוי לא הסכים עם דבריה, וציין שהיא הצליחה להזכיר רק את השחקנים ג'ון ווייט ודניס קווייד כדוגמאות מתוך אלפי העובדים בהוליווד כיום. הוא הוסיף ששחקנים כמותם נראה שיוצאים כרפובליקנים רק "בשלב מסוים בקריירה שלהם כשהם יכולים להרשות זאת לעצמם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זאקרי לוי | צילום: Getty Images

 

"ומה שזה אומר הוא שיש הרבה - ואגב, הם שלחו לי המון הודעות - הרבה אנשים בתעשייה שלי בהוליווד שמפחדים להגיד בפומבי שהם יצביעו לדונלד טראמפ או שהם שמרנים בכל צורה שהיא", אמר לוי. "זו הסיבה שאתם לא רואים אותם. זו הסיבה שהם לא כל כך בולטים או נוכחים כי הם יודעים שיש השלכות לחרא הזה".

לוי – שיש לציין כי אינו יהודי - דחה את החששות מפני תגובת נגד של התעשייה בטענה שהיא "נשחקה" לאחר סגרי הקורונה והשביתות האחרונות של הכותבים והשחקנים, וחזה שבקרוב היא תהיה "לגמרי גמורה".

"אז בכל מקרה, הקריאה שלי לכולכם שם בחוץ, אתם השמרנים בארון, מצביעי טראמפ בארון, חבר'ה, זה עכשיו או לעולם לא, אתם מבינים?", אמר לוי. "תעשו מה שאתם מרגישים שאתם צריכים לעשות. אם אתם צריכים לצאת בפומבי ולהגיד את זה, אם אתם מרגישים שאתם עדיין לא יכולים, אז אל תעשו את זה. לעולם לא הייתי לוחץ עליכם לעשות את זה, אבל דעו שאם מה שאתם מפחדים ממנו זה איכשהו התגובה הנגדית של תעשייה שלא תתקיים בקרוב מאוד, אז אל תתנו לזה לעצור אתכם".

 

 

לוי הביע תמיכה בטראמפ במהלך אירוע של רוברט פ. קנדי ג'וניור וטולסי גבארד בספטמבר. הוא הסביר כיצד תחילה תמך ב-RFK ג'וניור ואז העביר את תמיכתו לטראמפ לאחר שקנדי פרש מהמירוץ והביע את תמיכתו במועמד הרפובליקני.

"בעולם מושלם, במה שזה לא היה נראה, אולי הייתי מצביע לבובי", אמר לוי, מתייחס לקנדי ג'וניור. "אבל אנחנו לא חיים בעולם מושלם. למעשה, אנחנו חיים בעולם מאוד שבור. אנחנו חיים במדינה שנחטפה על ידי הרבה אנשים שרוצים לקחת את המקום הזה הרחק מעבר לצוק, ואנחנו כאן כדי לעצור את זה".

"אנחנו הולכים להחזיר את המדינה הזאת. אנחנו הולכים לעשות אותה גדולה שוב, אנחנו הולכים לעשות אותה בריאה שוב. ולכן אני עומד עם בובי ואני עומד עם כל מי שעומד עם הנשיא טראמפ... מבין שתי האפשרויות שיש לנו, ויש לנו רק שתיים, הנשיא טראמפ הוא האיש שיכול להביא אותנו לשם", אמר לוי.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE