הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האמריקאי הממוצע צורך יותר מ-35 ק"ג של סוכר בשנה - אבל גם יש חדשות טובות
רוב גדול של המשיבים בסקר, 85%, אמרו שהם עובדים באופן פעיל כדי להפחית את כמות הסוכר שם צורכים

לפי מחקר חדש, האמריקאי הממוצע צורך מעל 36,000 גרם סוכר בשנה.

הסקר, שכלל 2,000 אמריקאים, מצא שהאדם הממוצע צורך 99 גרם סוכר ביום, כמות גדולה יותר מהסוכר שנמצא בשני פחיות שתייה מוגזת של 12 אונקיות. במשך שנה, זה מסתכם בכמעט 80 פאונד של סוכר.

המחקר, שנערך על ידי Talker Research עבור Hint Water, ביקש לחשוף את הרגלי צריכת הסוכר של אמריקאים ואת ההשפעה המפתיעה של הסוכר על רמות ההידרציה שלהם.

על פי התוצאות, רוב המשיבים (85%) עובדים באופן פעיל להפחתת צריכת הסוכר שלהם.

זה הגיוני בהתחשב בכך ש-34% מהמשיבים הודו שרוב צריכת הנוזלים שלהם ביום רגיל מגיעה מקפה בבוקר. 28% אחוזים אמרו שצריכת הנוזלים שלהם מורכבת בעיקר משתייה מוגזת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עם זאת, יותר ממחצית מהמשיבים (51%) מאמינים שכאשר הם חושקים בסוכר, גופם למעשה משתוקק להידרציה. ובהתחשב בכך שבממוצע, המשיבים דיווחו ששתו רק 48 אונקיות מים ביום טיפוסי, אין זה מפתיע ששיפור ההידרציה הוא יעד הבריאות מספר 1 של המשיבים.

למעשה, יותר ממחצית (51%) עובדים על שתיית מספיק מים, במיוחד כדי למנוע חשק לסוכר.

"המחקר חשף שביום רגיל, המשיב הממוצע צורך יותר מפי שניים מכמות הסוכר המומלצת על ידי האגודה האמריקאית ללב ופחות מים באופן משמעותי מהמומלץ על ידי האקדמיה הלאומית לרפואה של ארה"ב", אמרה איימי קלהון רוב, מנהלת השיווק הראשית ב-Hint Water. "ובעוד שחשוב להציג כמה מקום יש לנו לשיפור, חשוב גם להבין מדוע זה המצב".

הרגשות שהכי סביר שיעוררו חשק לסוכר, על פי התוצאות, כוללים מתח (39%), שעמום (36%), עייפות (24%) ובדידות (17%). וכאשר הם חושקים בסוכר, המשיבים דיווחו שהם מרגישים חרדה (23%), עצבנות (22%), חוסר סבלנות (20%) וחוסר פרודוקטיביות (20%).

המצבים שהכי סביר שיגרמו למשיבים לרצות משהו מתוק הם צפייה בסרט (31%), סיום ארוחה (31%), צורך בפרץ אנרגיה באמצע היום (30%) ויום רע בעבודה (19%).

אמצע אחר הצהריים הוא הזמן המסוכן ביותר לחובבי סוכר, כאשר הסקר מצא שהחשק הכי סביר שיופיע בשעה 15:12.

אז כמה זמן האדם הממוצע יכול להחזיק מעמד לפני שנכנע ופונה לסוכר? מסתבר, רק 13 דקות.

וחלק ינקטו צעדים דרסטיים כדי למצוא פתרון מתוק אם אין כזה בהישג יד: יותר מאחד מכל עשרה (12%) אמרו שימצאו זמן בלוח הזמנים העמוס שלהם - לא משנה מה - כדי להשיג חטיף מתוק.

לאחר שהם מקבלים את מנת הסוכר שלהם, המשיבים דיווחו שהם "מתרסקים" 33 דקות מאוחר יותר בממוצע, ורובם סביר שירגישו עייפות (42%), חרטה (25%) וחוסר מיקוד (21%).

"בין אם אתם רק רוצים חטיף אחרי ארוחה או זקוקים לדחיפה במהלך יום העבודה, אתם עשויים למצוא את עצמכם נסמכים יותר על סוכר ממה שאתם חושבים. ומשם, קל לאבד מיקוד ביעדי הבריאות שלכם, כולל הידרציה בריאה", אמרה קלהון רוב. "למרבה המזל, אתם לא חייבים להקריב את יעדי הבריאות שלכם ולהתפשר על אפשרויות תפלות. אפשר ליהנות ממאכלים ומשקאות בטעם נהדר ללא סוכר או אשמה, זה פשוט דורש קצת כוונה ומציאת מותגים ומוצרים שנותנים עדיפות לבריאות שלכם כפי שאתם עושים".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE