הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סערה במערכת ה'לוס אנג'לס טיימס': הבעלים סירב להביע תמיכה בהאריס - העורכת הבכירה התפטרה
עורכת מאמרי המערכת אמרה שמדובר ב"זמנים מסוכנים" ולכן העיתון מחויב לקחת אחריות ולהכריז על תמיכה במועמדת הדמוקרטית

עורכת מאמרי המערכת של עיתון ה'לוס אנג'לס טיימס', התפטרה מתפקידה לאחר שבעל העיתון חסם את תוכניות המערכת להביע תמיכה בסגנית הנשיא הדמוקרטית קמלה האריס לנשיאות, כך דווח ביום רביעי בכתב עת מקצועי לעיתונאות.

מריאל גרזה אמרה בראיון ל'קולומביה ג'ורנליזם ריביו' כי התפטרה מכיוון שה'טיימס' שומר על שתיקה במירוץ, למרות שמדובר ב"זמנים מסוכנים".

"אני מתפטרת כי אני רוצה להבהיר שאני לא בסדר עם השתיקה שלנו", אמרה גרזה. "בזמנים מסוכנים, אנשים ישרים צריכים לעמוד על שלהם. זו הדרך שלי לעמוד על שלי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משרדי הלוס אנג'לס טיימס | צילום: AP

 

בפוסט בפלטפורמת התקשורת החברתית X שלא הזכיר ישירות את ההתפטרות, בעל ה'לוס אנג'לס טיימס' פטריק סון-שיונג אמר כי המערכת התבקשה לערוך ניתוח עובדתי של המדיניות של האריס והנשיא לשעבר הרפובליקני דונלד טראמפ בתקופת כהונתם בבית הלבן.

בנוסף, "המערכת התבקשה לספק את הבנתה לגבי המדיניות והתוכניות שהוצגו על ידי המועמדים במהלך הקמפיין הזה והשפעתן האפשרית על האומה בארבע השנים הבאות". כתב. "בדרך זו, עם מידע ברור וא-מפלגתי זה זה לצד זה, הקוראים שלנו יוכלו להחליט מי ראוי להיות נשיא בארבע השנים הבאות".

סון-שיונג, שרכש את העיתון ב-2018, אמר כי המערכת "בחרה להישאר בשתיקה ואני קיבלתי את החלטתם".

עם זאת, גרזה אמרה ל'קולומביה ג'ורנליזם ריביו' שהמערכת התכוונה לתמוך בהאריס והיא ניסחה את המתווה למאמר מערכת מוצע.

מועצת איגוד ה'לוס אנג'לס טיימס' וועדת המשא ומתן אמרו כי הם "מודאגים עמוקות מהחלטת הבעלים שלנו לחסום תמיכה מתוכננת במירוץ לנשיאות".

 

מריאל גרזה, התפטרה מתפקידה

 

"אנחנו מודאגים עוד יותר מכך שהוא עכשיו מטיל באופן לא הוגן את האשמה על חברי המערכת בגין החלטתו שלא לתמוך", אמר האיגוד בהצהרה. "אנחנו עדיין מבקשים תשובות מהנהלת המערכת בשם החברים שלנו".

קמפיין טראמפ מיהר לנצל את עזיבתה של גרזה, באומרו שהעיתון הגדול ביותר במדינה סירב לתמוך במועמדות הדמוקרטית לאחר שתמך בהאריס במירוציה הקודמים לסנאט ארה"ב ולתפקיד התובעת הכללית של המדינה.

עזיבתה מגיעה כעשרה חודשים לאחר שהעורך הראשי דאז קווין מרידה עזב את העיתון במה שכונה עזיבה "בהסכמה הדדית". באותה עת, ארגון החדשות אמר כי נפל הרחק ממטרותיו במנויים הדיגיטליים וזקוק להגדלת הכנסות כדי לקיים את המערכת ואת הפעילות הדיגיטלית שלו.

 

 

90% לא
10% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE