הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסנוורת: ארוסתו של אלכס סורוס עם שרשרת ועגילים בחצי מיליון דולר
הומה אבדין, שעבדה כיועצת הבכירה של הילרי קלינטון, הופיעה לגאלה עמוסת סלבס עם תכשיטים יקרים מאוד - זאת שלושה חודשים אחרי שהתארסה ליורש האימפריה של ג'ורג' סורוס

מומחה מעריך שהומה אבדין – ארוסתו של אלכס סורוס, בנו של הפילנתרופ ג'ורג' סורוס – ענדה יהלומים בשווי של יותר מ-500,000 דולר באירוע גאלה נוצץ ביום שני.

אבדין, שעבדה בעבר כעוזרת הבכירה של הילרי קלינטון ונותרה מאוד מקורבת אליה, השתתפה השבוע בטקס הפרסים של God's Love We Deliver, ואבדין משכה את תשומת הלב עם שרשרת יהלומים ועגילים מאסיביים – שלפי מקורות ששוחחו עם אתר הרכילות פייג' סיקס, היו שייכים לה ולא היה מדובר בתכשיטים שהושאלו, כפי שכוכבים רבים עושים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הומה אבדין ותכשיטי היוקרה | צילום: GC Images

 

"עגילי החישוק הגדולים העשויים מיהלומים של הומה הם לגמרי תופסי עין", אמר מומחה התכשיטים מייק פריד, מנכ"ל Diamond Pro.

"הגודל והברק הופכים אותם לנקודת המוקד של המראה כולו — ואולי של כל האירוע. אני מעריך שהעגילים יכולים להיות שווים לפחות 300,000 דולר, ואולי יותר. הערך הכולל תלוי במשקל הקראט ואיכות היהלומים", הוא אמר.

באשר למחרוזת היהלומים המרושתת שאבדין ענדה, הוא העריך, "שרשרת היהלומים שלה בעלת עיצוב מורכב ונראה שהיא עשויה בקפידה. לפריט מותאם אישית כזה, אני מעריך את השווי בלפחות 250,000 דולר, מה שהופך את התכשיטים שלה לשווים יותר מחצי מיליון דולר יחד".

"היהלומים נהיים גדולים יותר ורבים יותר מאז שהתארסה עם מר סורוס", העיר בציניות גולש ברשתות החברתיות.

 

אלכס סורוס והומה אבדין | צילום: Getty Images

 

 היא גם לבשה "חולצת צמר-ומשי דרבי מלאנג' עם החצאית התואמת, שניהם מקולקציית אביב/קיץ 2025 של מייקל קורס", באירוע שאורגן על ידי מייקל קורס, עם אנה וינטור כיושבת ראש כבוד.

ביולי האחרון, כזכור, אבדין ויורש האימפריה של הפילנתרופ היהודי האנטי-ציוני – התארסו. הוא הציע לה נישואין מספר שבועות קודם לפני שההודעה יצאה לציבור, והם חגגו בטיול באיטליה.

מומחי יהלומים העריכו שטבעת האירוסין היא בין 9 ל-12 קראט ויכולה להיות שווה עד 1.3 מיליון דולר.

אבדין היא גרושתו של הפוליטיקאי המושמץ אנתוני וינר, שאמר כי הוא שמח שהיא מצאה אהבה מחדש עם סורוס.

סורוס לקח שליטה על האימפריה של אביו ג'ורג' בשווי 25 מיליארד דולר בקיץ שעבר וכעת מנהל את קרנות Open Society.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE