הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבי עמק האנטילופ נאבקים בהעברת עבריין מין מסוכן לשכונתם
כריסטופר הוברט, המכונה "אנס הציפית" בשל התקפותיו האלימות על נשים בשנות ה-80 וה-90, יועבר לקהילה הקטנה של ג'וניפר הילס

שלטים אדומים מעטרים את כביש פירבלוסום, מסמנים את הנתיב שבו צפוי כריסטופר הוברט, עבריין מין אלים, לעבור בדרכו למגוריו החדשים בעמק האנטילופ. השלטים, הנושאים את הכיתוב "אנחנו זקוקים לעזרתכם!", הוצבו על ידי מרי ג'טרס וקבוצת תושבים מקומיים הממשיכים להיאבק בהחלטת בית המשפט למקם את הוברט בקהילתם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"לא לעברייני מין אלימים בעמק האנטילופ",מבקשים מארגני ההפגנה בשבת במרכז הקהילתי של ג'וניפר הילס. מטרותיהם המוצהרות הן להעלות מודעות ל"השלכת" עברייני מין אלימים באזור ולמנוע זאת בעתיד

 

לפני שבועיים, השופט רוברט האריסון מבית המשפט העליון של מחוז לוס אנג'לס פסק כי הוברט, המכונה "אנס הציפית" בשל התקפותיו האלימות על נשים בשנות ה-80 וה-90, יועבר לקהילה הקטנה של ג'וניפר הילס.

"אנשים שואלים למה אנחנו ממשיכים במאבק אחרי החלטת השופט, וזה מפני שהמאבק הזה לא נגמר," אומרת ג'טרס. "אנחנו רוצים לעצור את ההשתלטות הנוספת של עברייני מין על האזור שלנו."

זו הפעם השנייה שהוברט מועבר לעמק האנטילופ. ב-2014, הוא שוכן באזור לייק לוס אנג'לס ליד פלמדייל במסגרת תוכנית שחרור בתנאים מגבילים. הוא חי שם במשך שנתיים לפני שהוחזר לבית החולים קולינגה הממלכתי לאחר שהפר את תנאי שחרורו.

הקבוצה של ג'טרס, "לא לעברייני מין אלימים בעמק האנטילופ", מארגנת הפגנה בשבת במרכז הקהילתי של ג'וניפר הילס. מטרותיהם המוצהרות הן להעלות מודעות ל"השלכת" עברייני מין אלימים באזור ולמנוע זאת בעתיד.

סינתיה פארו, המתגוררת ממול לעבריין מין משוחרר אחר, קלווין גראסמיר, שהועבר לאזור ב-2021, מספרת שהיא מנטרת כל ניסיון שלו לעזוב את רכושו, אפילו כשהוא מוציא זבל או בודק דואר. "אני צועקת עליו 'תישאר בצד שלך'," אומרת פארו. "אלה אנשים אלימים שהופכים את הבתים והשכונות שלנו להרבה פחות בטוחים."

ג'טרס ופארו אומרות שהן ישקלו מחאות דומות כאשר הוברט יועבר לג'וניפר הילס. בינתיים, ג'טרס משתתפת בדיונים משפטיים בנוגע לתנאי שחרורו של הוברט. "אנחנו נמשיך לפקח ולהיאבק," היא אומרת. "גם אם זה נראה כמו צעקות לרוח, אנחנו נהיה שם בחוץ."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE