הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מל גיבסון תומך בטראמפ - ויורד על האריס: "מנת משכל של עמוד"
הכוכב ההוליוודי בן ה-68 השתמש במילים קשות נגד המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, שלדעתו תוביל את ארצות הברית למקום לא טוב

השחקן והבמאי מל גיבסון חשף שהוא תומך במועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ בבחירות 2024 – ותוך כדי תקף את האינטליגנציה של היריבה הדמוקרטית, קמלה האריס.

סרטון שהושג על ידי אתר הרכילות TMZ, מראה את כוכב הסרט 'לב אמיץ' כשהוא נשאל על המרוץ לנשיאות במהלך שיחה בשדה התעופה של לוס אנג'לס, LAX.

"אני לא חושב שזה יפתיע מישהו למי אני אצביע", אמר גיבסון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מל גיבסון | צילום: AP 

 

לאחר שהצלם שאל אם טראמפ הוא "ניחוש גרוע", גיבסון ענה "אני חושב שזה ניחוש די טוב".

כוכב 'נשק קטלני' נשאל אז מה לדעתו "העולם יהיה" אם טראמפ ייכנס לכהונה שנייה בבית הלבן. בתגובה, גיבסון הסית את התשובה להאריס: "אני יודע איך זה יהיה אם ניתן לה להיכנס. זה לא יהיה טוב".

"היסטוריה עגומה, היסטוריה מזעזעת, אין מדיניות לדבר עליה, ויש לה מנת משכל של עמוד גדר", הוסיף.

 

 

התמיכה הפוליטית של גיבסון אינה מפתיעה לחלוטין. הבמאי נראה משוחח עם הנשיא לשעבר בקרב UFC בלאס וגאס בשנה שעברה.

בעוד שחלק גדול מהוליווד מתגייס מאחורי מועמדותה של האריס, טראמפ משך גם תומכים מפורסמים, כולל השחקנים דניס קווייד, ג'ון וויט וזקארי לוי, כוכבי המוזיקה קיד רוק וג'ייסון אלדין, אגדת ההיאבקות האלק הוגאן, נהגת המרוצים המקצועית דניקה פטריק, ושחקני הפוטבול אנטוניו בראון ולה'ויון בל.

גיבסון היה ביקורתי כלפי שתי המפלגות הגדולות לאורך הקריירה שלו. הוא אמר שלא הצביע לאף אחד מהמועמדים ב-2016, לא לטראמפ ולא להילרי קלינטון.

השחקן בן ה-68 כינה את ביל קלינטון "אופורטוניסט ברמה נמוכה" בשנות ה-90 והתבטא נגד המלחמות של ג'ורג' וו. בוש במזרח התיכון בשנות ה-2000.

יש לזכור כי השחקן עמד בעבר בפני ביקורת נוקבת על הערות אנטישמיות לאורך הקריירה שלו, כך למשל לאחר שחרור הסרט שלו 'הפסיון של ישו' ב-2004, מה שעורר מחלוקת בשל האלימות הגרפית והאנטישמיות הנטענת.

ב-2010, וינונה ריידר טענה שגיבסון כינה אותה "מתחמקת מהתנור", בהתייחסות לרקע היהודי שלה. נציג של גיבסון אמר שהטענות "100% לא נכונות".

גיבסון עמד בפני ביקורת משמעותית לאחר נאום אנטישמי מוקלט במהלך מעצרו ב-2006 במאליבו.

מאוחר יותר הוא פרסם התנצלות, וטען שאין "שום תירוץ" להתנהגותו והביע חרטה ספציפית ל"קהילה היהודית על המילים הארסיות והפוגעניות".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE