הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פאף דדי "עצוב ובודד" בכלא - ומקבל ביקור בכל יום מצוות פסיכולוגי
הראפר שון 'דידי' קומבס ניסה מספר פעמים להשתחרר בערבות, אבל בקשתו נדחתה פעם אחר פעם והוא כלוא כבר מכעט חודש וחצי - כאשר השמועות והחשדות נגדו מתפשטות

החיים במעצר לא הולכים טוב לראפר המושפל שון 'דידי' קומבס, כך אמר המומחה לארי לוין.

לוין, מנהל ומייסד חברת Wall Street Prison Consultants, הופיע בפודקאסט המצליח של ה'דיילי מייל' המסקר את המשפט של פאף דדי, שם חשף שקומבס מקבל ביקורים יומיים מצוות פסיכיאטרי שמנטר את בריאותו הנפשית.

"הוא לא ממש במעקב התאבדות אבל המקור הפנימי שלי שם אומר לי שמישהו בא לבקר אותו מספר פעמים ביום, אתה יודע, כדי לוודא שהוא בסדר", אמר לוין.

הוא הוסיף: "יש לו מישהו ממחלקת הפסיכולוגיה שבא לבקר אותו אז זה כמו משחק שהם משחקים עם האסירים. תזכור, הוא לא משחק שחמט. הוא בתא לבד".

קומבס, בן 54, כלוא במרכז המעצר המטרופוליטני (MDC) המפורסם לשמצה בברוקלין מאז שנעצר ב-16 בספטמבר בגין האשמות פדרליות של קשירת קשר לסחיטה, סחר בבני אדם והובלה למטרות זנות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לוין, שחברתו מכינה נאשמים לחיי כלא ועוזרת להם לנווט בשיקום ותוכניות כלא אחרות, טוען שקומבס כבר מקבל יחס מועדף בכלא בברוקלין.

"המקורות שלי אומרים לי שקומבס מקבל מקלחות נוספות בשבוע", אמר לוין. "אני לא יודע כמה. זה כנראה משתנה. הם נותנים להם זכויות יתר".

ה-MDC ידוע בתנאיו הקשים ואירועי האלימות הרבים, והוא מאכלס כיום כ-1,200 אסירים.

פושעים מפורסמים אחרים, כולל ג'פרי אפשטיין, ה'מאדאם' והשותפה שלו גיליין מקסוול והזמר אר. קלי, הוחזקו במתקן הזה בברוקלין.

היו מקרי מוות רבים ב-MDC, שהובילו למספר תביעות אזרחיות נגד הכלא בגין מוות שלא כדין. אחד מהם כלל את מותו של אסיר בן 36 אדווין קורדרו, שמת ביולי לאחר שנפצע בקטטה בכלא.

עורך דינו של קורדרו, אנדרו דלאק, כינה את המתקן "כלא פדרלי צפוף, מתת-תקן ומוזנח שהוא גיהינום עלי אדמות".

איל הקריפטו סם בנקמן-פריד, שהורשע בהונאה, נמצא גם הוא בכלא והתלונן על האוכל בכלא, שכן הוא טבעוני ונאלץ לשרוד על דיאטה המורכבת מחמאת בוטנים, לחם ומים. כך אמרו עורכי דינו.

לקומבס היו תלונות דומות.

 

מאייר בית המשפט בציור של פאף דדי | צילום: רויטרס

 

"אני חושב שהאוכל הוא כנראה החלק הקשה ביותר", אמר אחד מעורכי דינו של קומבס, מארק אגניפילו, לאחר דיון מוקדם יותר החודש.

לוין, שבעצמו בילה 10 שנים בכלא פדרלי בגין הונאה וסחיטה, אמר שמישהו כמו קומבס, שרגיל לסגנון חיים מפואר, יושפע לא רק מההגבלות הפיזיות בתאו.

הוא אמר שהטענות שקומבס לכאורה תקף מינית קטינים גם הופכות אותו למטרה עיקרית בין אסירים עמיתים.

השבוע, עורך הדין מטקסס טוני באזבי ועורכי דין אחרים הגישו שבע תביעות אזרחיות פדרליות חדשות הטוענות שקומבס תקף מינית או אנס את התובעים באירועים נפרדים בין 2000 ל-2022.

שניים מהמאשימים האנונימיים הם גברים ושלוש הן נשים, כולל אחת שטענה שקומבס סימם ואנס אותה כשהייתה בת 13 במסיבת אפטר של ה-VMA בשנת 2000.

משרד עורכי הדין באזבי מייצג כ-120 קורבנות לכאורה שהמשרד הודיע שיגישו תביעות נגד המפיק של Bad Boy מוקדם יותר החודש.

בינתיים, עורכי דינו של קומבס עדיין מנסים להוציא אותו מהכלא והגישו ערעור לבית המשפט לערעורים של המחוז השני לאחר ששני שופטים דחו את שחרורו בערבות. הנושא יידון בשימוע ב-4 בנובמבר.

"יש לו קיום בודד", אמר לוין על קומבס. "יש לו מטרה על הגב שלו ואתה יודע... זו עובדה שיש לו יותר מדי על יותר מדי אנשים... מישהו יצטרך לחסל אותו וזה לא יהיו האסירים שם כי הם לא יכולים להגיע אליו".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE