הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דוחה: שחקנית הפורנו מיה ח'ליפה לועגת לחיילים אמריקאים ומאחלת להם PTSD
בסרטון שפרסמה בחשבון ה-X שלה, חליפה לעגה לחיילי צבא ארה"ב הנלחמים ברחבי העולם וטענה שלא משנה כמה הם יסבלו, הממשל האמריקאי לא ידאג להם

כוכבת הפורנו לשעבר מיה חליפה לעגה לחיילי צבא ארה"ב בסרטון שהפך ויראלי ברשתות החברתיות, כשאמרה שהיא מקווה ש"המוח הקטן שלהם יתערבב לגמרי" בגלל שהם נלחמים במלחמות בחו"ל.

"בוקר טוב לכל מי שאינו בצבא ארה"ב", חליפה פתחה את הסרטון שפורסם בחשבון ה-X שלה. "בוקר טוב לכל מי שיושב בבית ולא על אדמה שלא שייכת להם, נלחם במלחמה עבור מדינה שלא אכפת לה מהם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מיה חליפה | צילום: Getty Images

 

"אני מקווה שתלכו לשם ותקבלו את המוח הקטן שלכם מבולבל לגמרי עם PTSD ותחזרו לכאן ותראו כמה ארצות הברית דואגת לכם, מותק!", היא לעגה בקול תינוקי. "תראו כמה אכפת להם מכם כשתחזרו".

חליפה אז אימצה טון של בכי מזויף, ואמרה דברים כאילו בשם אותם חיילים: "אוי, אני כל כך עצוב, אני משתין במכנסיים בכל פעם שאני רואה דוכן פלאפל במנהטן".

היא המשיכה: "בואו נראה כמה משרד הותיקים דואג לכם. בואו נראה מה הם יגידו לכם לעשות עם המוח השבור הקטן שלכם מללכת להילחם במלחמה שאינה שלכם. הם ינסו להגיד לכם לעשות תרגילי נשימה כי לממשלת ארה"ב לא אכפת מכם בכלל, ברגע שאתם לא יכולים למות בשבילם. ברגע שסיימתם, ברגע שאתם קליפה ריקה, לא אכפת להם מכם".

 

 

הסרטון של חליפה, יחד עם אחרים ששיתפו אותו, צבר לפחות 3 מיליון צפיות ב-X מאז שפרסמה אותו ביום שלישי.

חליפה, לבנונית אמריקאית שהייתה פעם כוכבת פורנו מפורסמת ונודעה בעיקר לאחר שקיבלה איומים מדאע"ש על כך שחבשה חיג'אב בזמן הצילומים, נחשבת גם לאחת משונאות ישראל הגדולות בעולם ומתייחסת אליה כל הזמן כמדינת "אפרטהייד".

היא הביעה את דעותיה ברשתות החברתיות בהגנה על פלסטינים ובבדיחות על מתקפות הטרור של 7 באוקטובר 2023.

באותו יום, כאשר הטבח על אזרחי ישראל היה בעיצומו, ח'ליפה כתבה: "האם מישהו יכול לומר ללוחמי החופש בפלסטין להפוך את הטלפונים שלהם ולצלם אופקית?".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE