הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבית בלוס אנג'לס שבו מת מת'יו פרי נמכר ב-8.55 מיליון דולר
שנה אחרי מותו הטראגי הבית המודרניסטי בן ארבעת החדרים, המשתרע על פני 325 מ"ר, נמכר לאניטה ורמה-לליאן, מפיקת סרטים ויזמת נדל"ן

ביתו של השחקן המנוח מתיו פרי בפסיפיק פאליסיידס נמכר בעסקה שקטה תמורת 8.55 מיליון דולר, כמעט שנה בדיוק אחרי שהשחקן נמצא ללא רוח חיים בנכס. הבית המודרניסטי בן ארבעת החדרים, המשתרע על פני 325 מ"ר, נמכר לאניטה ורמה-לליאן, מפיקת סרטים ויזמת נדל"ן מסקוטסדייל, אריזונה, שמתכננת להשתמש בו כבית חופשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתיו פרי נמצא ללא רוח חיים בג'קוזי שבחצר האחורית באוקטובר 2023

 

פרי, שנודע בתפקידו כצ'נדלר בינג בסדרה "חברים", רכש את הנכס בשנת 2020 תמורת 6 מיליון דולר. הוא נמצא ללא רוח חיים בג'קוזי שבחצר האחורית באוקטובר 2023, בגיל 54. בעוד שמותו סווג תחילה כטביעה, נתיחה שלאחר המוות חשפה כי רמת הקטמין בדמו הייתה שווה לזו המשמשת בהרדמה כללית.

באוגוסט האחרון הואשמו חמישה אנשים - העוזרת האישית שגרה עמו, שני רופאים ושני סוחרי סמים, כולל אחת המכונה "מלכת הקטמין" - באספקת הקטמין שהוביל למותו של פרי. קטמין הוא תרופה חוקית המשמשת בעיקר כחומר הרדמה, אך נעשה בו גם שימוש לרעה בשל השפעותיו המרגיעות והדיסוציאטיביות. התובעים הפדרליים טוענים כי הנאשמים ניצלו את התמכרותו של פרי להתעשרות אישית.

הקונה החדשה, ורמה-לליאן, בעלת תואר MBA מאוניברסיטת USC, היא מייסדת ומנכ"לית חברת ייעוץ נדל"ן מסחרי המתמחה בפיתוח קרקעות באזור פיניקס הגדול. באוגוסט האחרון תיווכה עסקה בשווי 136 מיליון דולר לרכישת שטח של כ-850 דונם עבור מרכזי נתונים, ובאותו חודש סגרה שתי עסקאות נדל"ן נוספות בשווי כמעט 20 מיליון דולר.

מותו של פרי הכה בהלם את תעשיית הבידור והמעריצים ברחבי העולם, והוביל לגל של אבל ותמיכה. השחקן האהוב, שכיכב בכל עשר העונות של הסיטקום המצליח "חברים", נזכר כאחד הקומיקאים המוכשרים של דורו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE