הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דו"ח מטריד: רשת של גורמים זרים ומחנכים רדיקליים מחדירים תכנים אנטישמיים למערכת החינוך בניו יורק
מכון מחקר חושף: קרנות מקטאר, ארגוני מורים קיצוניים וחומרי לימוד מוטים מובילים לעלייה בשנאת יהודים בבתי הספר הציבוריים • "מעצבים את דעתם של צעירים עם מידע מגמתי"

דו"ח חדש של מכון המחקר NCRI וארגון המורים היהודים NYCPS Alliance חושף כיצד גורמים זרים ופעילים רדיקליים חדרו למערכת החינוך הציבורית בניו יורק עם חומרים אנטי-ישראליים, המטפחים דעות קדומות ושנאה כלפי יהודים.

על פי הדו"ח, קבוצות מורים כמו "מחנכי ניו יורק למען פלסטין" משתפות פעולה עם ארגונים קיצוניים, חלקם קשורים לכאורה לממשלות עוינות וארגוני טרור, כדי להחדיר "אידיאולוגיות רדיקליות ואנטי-אמריקאיות" לבתי הספר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הדו"ח חשף רשת של מפתחי תכניות לימודים "רדיקליים", קבוצות מחנכים אקטיביסטים וגורמי השפעה זרים שתרמו להחדרת תכנים אנטי-ישראליים למערכת החינוך הציבורית בניו יורק

 

הממצאים המרכזיים מצביעים על כך שמשרד החינוך של העיר ממליץ על משאבים לימודיים בעייתיים, כמו פרויקט Zinn Education, המספק שיעורים וסדנאות המבקרים בחריפות את ישראל וארה"ב. באחד מבתי הספר התיכוניים בעיר נעשה שימוש בחומרים אלה יחד עם סרטונים מרשת החדשות אל-ג'זירה, תוך "דמוניזציה של יהודים" והתייחסות לחמאס כ"מפלגה פוליטית וקבוצה צבאית" ולא כארגון טרור.

הדו"ח חושף גם השפעה זרה ישירה: בבית ספר יסודי בברוקלין נתלתה מפה של "העולם הערבי" שהשמיטה את ישראל, כחלק מתכנית שמומנה על ידי קרן קטרית שתרמה יותר ממיליון דולר למערכת החינוך בעיר.

 

מפת "העולם הערבי" שהוצגה בכיתה בבית הספר PS 261 בברוקלין, ממנה הושמטה ישראל, סופקה על ידי קרן קטאר - זרוע של משפחת המלוכה במדינה, שתרמה מיליון דולר לבתי הספר בניו יורק

 

"אם רעיונות אלה יישארו ללא בקרה, הם יוטמעו בדור חדש של תלמידים, שיסיימו לימודים, ילכו לאוניברסיטה, יצביעו, ייכנסו לכוח העבודה ויגדלו משפחות משלהם, ובכך יטמיעו עוד יותר אמונות אנטישמיות בחברה האמריקאית הרחבה," מזהיר הדו"ח.

הדו"ח קורא למשרד החינוך לבצע מיידית בדיקה מקיפה של תכניות הלימודים, לאכוף את מדיניות האפליה של המפקח, לאמץ הגדרה של אנטישמיות ולהגביר את הפיקוח על מימון זר. ארגוני סנגור יהודיים קוראים להורים לפנות למפקחת החדשה על בתי הספר בדרישה לפעול בנושא, בטענה כי בתי הספר הציבוריים "אינם בטוחים ליהודים או לכל אדם המזדהה כציוני או תומך בזכותה של ישראל להתקיים."

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE