הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני רוצה לרקוד עם מישהו": השיר הפופולרי ביותר בחתונות נחשף
מחקר חדש של אתר Breezit מגלה: הלהיט של וויטני יוסטון מ-1987 מככב ביותר מרבע מרשימות ההשמעה לחתונות בספוטיפיי

להיט הפופ "I Wanna Dance With Somebody" של וויטני יוסטון הוכתר כשיר המועדף ביותר בחתונות, כך עולה ממחקר חדש שערכה חברת Breezit, פלטפורמה מקוונת לחיפוש ספקי חתונות. השיר משנת 1987, שזיכה את יוסטון בפרס גראמי, נמצא ב-484 רשימות השמעה מתוך 2,000 פלייליסטים של חתונות שנבדקו בספוטיפיי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השיר משנת 1987, שזיכה את יוסטון בפרס גראמי, נמצא ב-484 רשימות השמעה מתוך 2,000 פלייליסטים של חתונות שנבדקו בספוטיפיי

 

במקום השני דורג "Dancing Queen" של להקת ABBA משנת 1976, שהופיע ב-394 רשימות השמעה, ובמקום השלישי נמצא "Yeah!" של אשר בשיתוף ליל ג'ון ולודקריס משנת 2004, שהופיע בכ-19% מהרשימות.

"מוזיקה ממלאת תפקיד חשוב ביותר בחגיגות חתונה, ומרתק לראות אילו שירים עדיין נחשבים לקלאסיקות חתונה, גם שנים רבות אחרי שיצאו," אמר ארטורס אסקביציוס, מנכ"ל ומייסד-שותף ב-Breezit. "רשימות השמעה לחתונות עוזרות ליצור זיכרונות בלתי נשכחים, והן מקיפות הן את השמחה על רחבת הריקודים והן את הרומנטיקה של הצעידה לחופה."

המחקר ניתח מעל 49,000 שירים ברשימות השמעה שכללו כותרות כמו "רחבת ריקודים בחתונה", "מסיבת חתונה", "צעידה לחופה" ו"שירים לריקוד ראשון". הממצאים מדגישים כיצד שירים מסוימים הפכו לחלק בלתי נפרד מחגיגות חתונה, והצליחו לשמור על מעמדם כקלאסיקות נצחיות עבור זוגות רבים ביום המיוחד שלהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE