הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בפלורידה: הורשעה ברצח לאחר שבן זוגה מת בתוך מזוודה במשחק מחבואים
שרה בון, בת 47, צפויה למאסר עולם אחרי שסגרה את חורחה טורס במזוודה והלכה לישון. בסרטון שצילמה נשמע הקורבן מתחנן שאינו יכול לנשום

חבר מושבעים בפלורידה הרשיע את שרה בון, בת 47 מווינטר פארק, ברצח מדרגה שנייה, לאחר שחברה לחיים, חורחה טורס ג'וניור, מת מחנק בתוך מזוודה בה כלאה אותו במה שהיא טענה שהיה משחק מחבואים.

על פי כתב האישום, בערב ה-23 בפברואר 2020, השניים שתו אלכוהול כשטורס נכנס מרצונו למזוודה. בון סגרה את המזוודה ברוכסן וטענה שהם צחקו על כך שהוא מספיק קטן כדי להיכנס אליה. היא אף צילמה סרטון בן שתי דקות בו נשמע טורס מתחנן שאינו יכול לנשום, בעוד היא נשמעת צוחקת ומגיבה: "זה מה שאתה עושה כשאתה חונק אותי."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התביעה טענה כי בון ידעה שטורס לא יכול לצאת מהמזוודה בכוחות עצמו וגרמה למותו במכוון

 

בון טענה במשפט כי לאחר הצילום התפתח ביניהם ויכוח כשטורס עדיין בתוך המזוודה. לדבריה, היא פחדה שיפרוץ החוצה ויפגע בה, במיוחד כשהצליח להוציא את ידו, ולכן הכתה את ידו במחבט בייסבול כדי להחזירה פנימה. היא עלתה לישון בהנחה שיוכל לצאת בכוחות עצמו, אך למחרת מצאה אותו ללא רוח חיים.

בדיקת הנתיחה שלאחר המוות גילתה חבלות בידו של טורס, חבורות בגולגולתו ושפה פצועה. התביעה טענה כי בון ידעה שטורס לא יכול לצאת מהמזוודה בכוחות עצמו וגרמה למותו במכוון.

בון, שטענה כי לא האמינה שטורס יכול למות במזוודה וכי לא התכוונה להרוג אותו, צפויה לגזר דין בתחילת דצמבר ועלולה להישלח למאסר עולם.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE