הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המירוץ הנוצץ: הסלבס שהביעו תמיכה בהאריס - ואלה שבטראמפ
שחקנים, מוזיקאים, ספורטאים וגם מיליארדרים מוכרים החליטו להביע באופן פומבי את העמדה הפוליטית שלהם - בתקווה שיצליחו לסייע לקמפיין הבחירות של המועמד המועדף עליהם

עם קצת יותר משבוע עד יום הבחירות ב-5 בנובמבר, ידוענים ממשיכים להופיע במסע הבחירות במדינות המתנדנדות – ואחרים פונים לרשתות המדיה כדי לעודד אנשים להצביע לאחד המועמדים.

האחרונה שבהם הייתה לא אחרת מאשר קווין בי, או ביונסה, שהשיר שלה Freedom שימש את הקמפיין של קמלה האריס לאורך הבחירות – וביום שישי האחרון היא הצטרפה אליה, ביחד עם אמה טינה נולס, לעצרת הבחירות ביוסטון, טקסס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביונסה והאריס | צילום: Getty Images

 

ימים לפני כן, השחקן ההוליוודי מל גיבסון אמר שיצביע למועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, תוך כדי שירד על האריס וטען שיש לה "רמת אינטילגנציה של גדר".

ביום שלישי האחרון הדמוקרטים ערכו עצרת בדטרויט, שם הראפר זוכה פרס הגראמי, אמינם, הציג וכיבד את הנשיא לשעבר ברק אובמה לעלות לבמה.

הזמר והיוצר ג'יימס טיילור ביצע את השיר האגדי You've Got A Friend בעצרת עם הסגן המועמד טים וולז, והשחקנית שרה ג'סיקה פרקר פרסמה תמונה באינסטגרם עם שלט של האריס-וולז.

כוכבת הפופ המיליארדרית טיילור סוויפט הביעה תמיכה בהאריס בפוסט באינסטגרם דקות לאחר שהסתיים העימות הטלוויזיוני בין שני המועמדים. בכך היא הצטרפה למוזיקאים: שר, ג'ון לג'נד, אשר, קארדי בי, קשה, בילי אייליש ואחיה פיניאס, ברוס ספרינגסטין, ניל יאנג, מרגו פרייס, מארק אנתוני, ווילי נלסון, סטיבי ניקס ועוד.

שורה ארוכה של שחקנים גם הביעו תמיכה במועמדת הדמוקרטית, כולל וופי גולדברג, ג'ורג' קלוני, ברברה סטרייסנד, רוזי אודונל, ג'יימי לי קרטיס, סינתיה ניקסון, בן סטילר, ג'יין פונדה, מאט דיימון, ג'ניפר אניסטון, רוברט דה נירו, ג'ניפר לורנס, אן האת'ווי, קתי גריפין, אד הלמס, טיפני האדיש, לינדה קרטר, אנתוני ראפ ועוד.

הבמאים קן ברנס וספייק לי, אהרון סורקין ומנחה ומפיק תוכניות הטלוויזיה אנדי כהן - גם אמרו שהם תומכים בהאריס.

המיליארדרים מארק קובן וביל גייטס תמכו במועמדים האריס-וולז, עם תומכים נוספים הכוללים את מייקל בלומברג, לורן פאוול ג'ובס, ארתור בלאנק, ג'ון פריצקר, שריל סנדברג, אריק שמידט, סטיבן ספילברג, ג'ון פיש, ריד הסטינגס, תיאודור לאוניס, כריסטי וולטון, איליין וין, מלינדה פרנץ' גייטס ושון פרקר.

 

מימין לשמאל: שרה ג'סיקה פרקר, קיד רוק ודונלד טראמפ

 

אילו סלבריטאים תמכו בטראמפ?

נשיא ה-UFC דיינה ווייט הביע תמיכה בטראמפ על בימת הוועידה הרפובליקנית הלאומית. השחקנים דניס קווייד, ג'ון וויט, רוזאן בר וזקארי לוי - כולם הביעו תמיכה.

כוכבת מרוצי NASCAR לשעבר דניקה פטריק, אמרה שמעולם לא הצביעה בבחירות לנשיאות - אך שהיא תלך לקלפי השנה כדי לתמוך בטראמפ, אותו כינתה "הבחירה הרציונלית והסבירה".

המוזיקאים קיד רוק, אמבר רוז, כריס ג'נסון, ג'ייסון אלדין, כוכב הרגטון ניקי ג'ם ואזיליה בנקס תמכו בטראמפ, ו-50 סנט הגיב לניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר על ידי הצבת פניו של טראמפ על עטיפת אלבומו Get Rich or Die Tryin – מה שמרמז את תמיכתו.

מייסד Barstool Sports דייב פורטנוי אמר בינואר שהצבעה לטראמפ במקום ביידן היא "ברורה מאליה" וגם יש לו את התמיכה של ג'ו ג'רמנוטה, בעלי מסעדה בניו יורק ואביה של כוכבת הפופ ליידי גאגא. הסופר וגורו הפיננסים דייב רמזי אמר שיצביע לטראמפ.

מיליארדרים בעלי פרופיל ציבורי כמו אילון מאסק וסטיב וין גם תמכו במועמדותו של הנשיא לשעבר, ומיליארדרים נוספים כוללים את ביל אקמן, מארק אנדריסן, דן סניידר, לינדה מקמהון, דיאן הנדריקס, מרים אדלסון, קלסי וורן, טימותי דאן, אליזבת וריצ'רד איהלין, פיל רופין, ג'ף ספרכר וקלי לפלר, ג'ימי ג'ון ליאוטו, ג'פרי פלמר, ברנרד מרקוס, רוברט 'וודי' ג'ונסון, קני טראוט, ג'ורג' בישופ, ג'. ג'ו ריקטס, אנדרו ביל, קמרון וטיילר וינקלבוס, דון אהרן, רוג'ר פנסקי, ריצ'רד קורץ, אנטוניו גרסיאס ודאגלס ליאונה.

טראמפ הודה לבריטני מהומס, אשתו של כוכב העל של ה-NFL פטריק מהומס, על כך ש"הגנה עליו" לאחר שהיא הותקפה על ידי גולשים ברשתות החברתיות שביקרו אותה על הלייקים שנתנה למספר פוסטים פרו-טראמפ.

רשימת הספורטאים שהביעה את תמיכתה במועמד הרפובליקני, כוללת את סיטי צ'יפס האריסון בוטקר, המתאבק המקצועי לשעבר הולק הוגן, אגדת האיגרוף מייק טייסון, שחקני ניו יורק ג'איינטס לשעבר לורנס טיילור ואוטיס 'או.ג'יי', אנדרסון ומלך האיגרוף דון קינג. שחקני פיטסבורג סטילרס לשעבר לה'ויון בל, אנטוניו בראון ומייק וואלאס הופיעו לצדו בעצרת בלאטרוב, פנסילבניה.

 

הלק הוגן בעצרת של טראמפ | צילום: Getty Images

 

אילו ספורטאים הביעו תמיכה בהאריס?

מאמן גולדן סטייט ווריורס סטיב קר הביע תמיכה בהאריס בוועידה הלאומית הדמוקרטית וכוכב הווריורס סטף קרי אמר שהאריס היא "הבחירה הקלה". קמפיין בשם Athletes for Harris הושק בספטמבר עם תמיכתם של 15 חברי היכל התהילה של הפוטבול המקצועי ויושבי הראש המשותפים של Athletes for Harris כוללים את כוכב ה-NBA לשעבר והמיליארדר מג'יק ג'ונסון, תומאס בוקר, דון סטיילי, אגדת הטניס בילי ג'ין קינג, שחקן הכדורגל הפורש עלי קריגר, מאמן מילווקי באקס דוק ריברס ורכז ה-NBA כריס פול. קבוצת ה-WNBA סיאטל סטורם גם הביעה תמיכה בהאריס, כמו גם שחקני סטילרס לשעבר ג'רום בטיס ו"מין" ג'ו גרין, וכן בנו של פרנקו האריס, הביע תמיכה בהאריס לנשיאות.

 

 

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE